×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
وظیفه مدیران خدمت به مردم است و کم کاری در این زمینه قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، سیدکاظم دلخوش اباتری امروز در جلسه شورای اداری صومعه سرا اظهار کرد: تمهیداتی اندیشیده شده در استان گیلان که به زودی زباله به نحو احسن جمع‌آوری می‌شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدا سبب درآمد زایی می شود افزود : زیست محیط چالش بزرگ در گیلان است که باید در این زمینه گام های بلند تری برداشته شود تا استانی به دور از زباله داشته باشیم .
وی با بیان اینکه مدیرانی که با روحیات من آشنا هستند می‌دانند حرفی که بزنم تا آخرش میروم گفت: همه مدیرانی که در شهرستان منصوب شده‌اند میدانند ذره ای دخالت در کارشان نکردم مگر اینکه کم کاری دیده باشم. دلخوش با بیان این که وظیفه یک مدیر خدمت به مردم است ضعف در این زمینه قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد مدیران از بازی‌های سیاسی به دور باشند و خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک رئیس دفتر در شهرستان دارم و اجازه دخالت در کار ادارات به وی نداده ام خاطرنشان کرد متاسفانه امروز فضایی در شهرستان ایران شده که چندان به نفع این مردم نیست و عده‌ای هنجارشکن پیشتاز شدند.

وی با شاره به مشکلات آتشنشانان افزود: برای آتش نشانان قراردادی شرکتی و رتبه بندی آنها طراح هستند به همین دلیل برای ارائه طرح بهتر با آتش‌نشانان رشت نشست برگزار کردم .

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.