×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
گیلان کمبود عرضه کالای اساسی ندارد / افزایش عرضه مرغ در گیلان

به گزارش میرزا کوچک نیوز،مجید زیرک صبح امروز در جریان بازدید از وضعیت روند توزیع کالا در بازار اظهار کرد: نظارت بر روند تامین و عرضه مناسب کالای مورد نیاز در گیلان تداوم می‌یابد.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با تشکل‌های صنفی و غیر صنفی برگزار شد، تصریح کرد: برای تأمین و توزیع به‌موقع و مناسب کالا و ارائه خدمات لازم هماهنگی‌های مورد نظر صورت گرفته است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه دور دوم سفرهای نوروزی در این استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به همین نظارت‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گفته وی بخش عمده واحدهای خدمات‌رسان ویژه ایام نوروز نظیر واحدهای اقامتی، رستوران‌ها، تعمیرگاه‌ها، نانوایی‌ها و… مانند روال عادی مشغول ارائه خدمات هستند.

زیرک با تصریح بر اینکه با کشتارگاه‌های صنعتی مرغ در استان تلاش شده که میزان عرضه گوشت مرغ در گیلان افزایش یابد، یادآور شد: افزایش تولید موجب کنترل کالا می‌شود.

وی با بیان اینکه در عرضه کالای اساسی کمبودی در گیلان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نانوایی‌ها در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه داده و برنامه کشیک برای فعالیت آنها تدوین شده است.

این مسئول برخورد با تخلفات را از برنامه‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و متذکر شد: با همکاری بازرسان این سازمان و اتاق‌های اصناف در استان با تخلفات احتمالی در این زمینه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و شهروندان در ایام تعطیلات نوروزی را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عضو ستاد تسهیلات نوروزی استان بوده و فعالیت‌ها در این راستا تداوم می‌یابد./فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.