×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
اتمام دیواره‌سازی منطقه رانش شده ضیابر تا یک ماه آینده

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از روز اولز پیگیری‍‌‌های لازم را انجام دادیم، گفت: دیواره سازی رودخانه ضیابر تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از روند دیواره‌سازی رودخانه مرغک ضیابر که دچار رانش شده بود، اظهار کرد: مدتی پیش قسمتی از این رودخانه بر اثر سیل تخریب و خیابان آن دچار رانش شد.

وی با بیان اینکه ضیابر، یک منطقه وسیع و بزرگ است و مردم هم همیشه در صحنه‌های مختلف حضور پررنگ داشته‌اند، افزود: ما در اسرع وقت از طریق وزارت نیرو پیگیری کردیم و منطقه رانش شده ضیابر توسط پیمانکار در دست اجرا است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از روز اول رانش پیگیری‍‌‌های لازم را انجام دادیم، گفت: دیواره سازی رودخانه ضیابر تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

دلخوش با بیان اینکه نزدیک ۱ میلیارد تومان برا دیواره سازی منطقه رانش شده رودخانه اعتبار هزینه می‌شود، تصریح کرد: در صددیم آن طرف رودخانه را هم دیوارسازی انجام دهیم تا در آینده مردم دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه کل پروژه ۸۰ متر با ارتفاع ۶ متر است که می‌خواهیم این میزان را به ۱۰۰ متر برسانیم، خاطرنشان کرد: ما در شهرستان بیش از ۲۰ پل ساخته‌ایم که بخشی از آن، پل‌های عابر پیاده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کل اعتبارات برای پل‌ها ۸ میلیارد تومان است، اظهار کرد: این اعتبارات از سوی وزارت خانه‌ها، سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و.. تهیه شده است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.