×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان، فداکاری جانبازان و استقامت و پایداری آزادگان است

کاظم صالح‌زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا در نشست خبری با اصحاب رسانه صومعه‌سرا اظهار کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران زیر سایه اسلام و قرآن به رهبری حکیمانه امام راحل این انقلاب را به پیروزی رساند.

وی، نقش ایثارگران را در تثبیت و استمرار این انقلاب مهم دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان، فداکاری جانبازان و استقامت و پایداری آزادگان است که باید از فرصت دهه فجر برای شناسایی و انتقال فرهنگ ایثار به جامعه خصوصا به نسل جدید استفاده کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با اشاره به اینکه کمیته ایثارگران بزرگداشت دهه فجر برنامه‌های متنوعی را برای ایام دهه فجر ترتیب داده است، گفت: برگزاری برنامه مهمانی لاله‌ها، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس، ارسال پیامک انبوه به جامعه ایثارگری، ویزیت رایگان از والدین شهدا در منزل توسط پزشکان پایش سلامت از جمله برنامه‌های این کمیته است.

صالح زاده با بیان اینکه تعویض پرچم مزار مطهر شهدا در تمامی گلزارها، برگزاری یادواره‌های شهدا با موضوعیت شهدای محل، مدافعین حرم و شهدای انقلاب از دیگر برنامه‌های این کمیته است، تصریح کرد: برای افتتاح پروژه‌ها در سطح شهر و روستا از خانواده معظم شهدا و جانبازان شاخص دعوت به عمل می‌آید تا آنها آن پروژه را افتتاح کنند.

وی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب با دعوت از خانواده شهید در یکی از مدارس نواخته می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات انشانویسی، نقاشی همگانی با موضوعیت انقلاب و دهه فجر و همچنین محافل انس با قرآن و نشست‌های بصیرتی و معرفتی برای دانش‌آموزان در سطح مدارس توسط آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌های ما است.

مسئول کمیته ایثارگران بزرگداشت دهه فجر شهرستان صومعه‌سرا، برگزاری نمایشگاه عکس، مراسمات خاطره گویی و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران دانست.

صالح زاده با بیان اینکه این شهرستان دارای 500 شهید والامقام، 1200 جانباز و 150 آزاده است، افزود: در سال جاری 850 نفر از خانواده معظم شهدا اعم از همسر، فرزند، پدر و مادر شهید و جانبازان بالای 25درصد مشمول طرح سپاس هستند که ما تا کنون بیش از نیمی از آن را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای  150 نفر از خانواده معظم شهدا پرونده تحت پرستاری تشکیل دادیم، گفت: همه این پرونده‌ها با رای گیری کمیسیون مورد قبول واقع شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.