×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بیش از ۱۳۵۰برنامه توسط کمیته روستایی و عشایری گیلان برگزار می گردد

حجت‌الاسلام علی اصغر جهانی، مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان امروز(10بهمن) در جلسه نهایی کمیته‌های روستایی و عشایری استان گیلان که در سالن جلسات شهرداری صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک عطیه الهی و معارفه آسمانی بود که مانند نور در قلب نه فقط ملت ایران بلکه بر قلوب آماده انسان‌های مستضعف و ستمدیده در سرتاسر عالم تابید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خیل عظیم و میلیونی انسان‌ها را برای حکومت عدل جهانی امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) آماده کرد، افزود: از باب توصیه خداوند در قرآن کریم بر عهده همه ما حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی گیلان با بیان اینکه همه ما موظفیم به پای انقلاب و در برابر جهان خواران که تمام قد در برابر تضعیف کردن انقلاب ایستاده‌اند، بایستیم، گفت: به تعبیر امام راحل دشمن از انقلاب ما سیلی خورده و هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد بر اقتدار این انقلاب در سطح بین الملل افزوده می‌شود و دشمن هم مصمم تر می‌شود تا این انقلاب را تضعیف کند.

حجت‌الاسلام جهانی با بیان اینکه اگر در سال 57 ملت ایران توانست نوکر و دست نشانده آمریکا را از ایران بیرون کند، امروز بعد از 39 سال توانسته دشمن را از منطقه بیرون نماید، تصریح کرد: ما تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم و مقاومت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال باید نسبت به سال گذشته در سراسر روستاها و مناطق عشایری پرشورتر برگزار شود، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که دشمن بر روی چه چیزی حساسیت نشان داده و ما هم بر روی آن بیشتر تلاش کنیم.

مساجد نقش کلیدی در انقلاب اسلامی دارند

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان با بیان اینکه دشمن روی مسجد حساسیت دارد و در اغتشاشات قرآن و مساجد را به آتش می‌کشد، اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد که مسجد نقش کلیدی در انقلاب داشته است.

حجت‌الاسلام جهانی با بیان اینکه امسال که دهه فجر مقارن با شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) است باید بیشتر برنامه‌ها با محوریت مساجد باشد، افزود: هیچ چیز نمی‌تواند این انقلاب را پیش ببرد جز همان انگیزه‌ای که سبب انقلاب شد.

وی با بیان اینکه شعار الله اکبر در شب 22 بهمن نباید رو به ضعف برود، گفت: این انقلاب را مساجد و شعار الله اکبر به پیروزی رساند و امروز هم دشمن روی این قضایا کار می‌کند.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان با بیان اینکه نخستین برنامه ایام دهه فجر کمیته روستایی و عشایری گیلان با افتتاحیه مسابقات استانی قرآن کریم در آستانه اشرفیه آغاز می‌شود، تصریح کرد: اختتامیه این برنامه هم شامگاه ( 12 بهمن ) در حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جهانی با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری استان گیلان در مجموع در دهه فجر  بیش از یک هزار و 350 برنامه برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: 98 مورد گلباران مزار شهدا، 110 برنامه جشن انقلاب، 125 برنامه فرهنگی و هنری، 180 یادواره شهدا، رژه ماشین آلات کشاورزی 31 مورد، 39 مورد پیاده روی و 142 برنامه قرآنی از جمله برنامه‌های این کمیته است.

وی اظهار کرد: 109 مورد افتتاح پروژه‌ها، 104 مورد مسابقات ورزشی، 96 مورد کلاس های آموزشی، 90 مورد کارهای عمرانی ساخت و ساز، 50 مورد برنامه‌های دامپزشکی، 82 مرود برنامه‌های خاص فرهنگی و 30 برنامه تجلیل از فعالان کشاورزی و 61 مورد احداث پروژه‌های کشاورزی از دیگر برنامه‌های این کمیته در سطح استان گیلان است./شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.