×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
اولیای مدارس اهتمام لازم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را خواهند داشت

«حسین بالو» با بیان اینکه سپاس و ستایش مخصوص پروردگار بزرگ است که خود اوّلین معلم عالم آفرینش است اظهار کرد: آفریدگاری که انسان را به زیور اندیشه و تفکر آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: بار دیگر فصل تعلیم و تربیت از راه ‌رسید و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می‌خورد و دروازه‌های آسمانی بینش و دانایی به روی دانش‌پژوهان آغوش می‌گشاید.

وی گفت: اینک در سالی که مزیّن به نام «جهش تولید» است، با توسل به وجود مقدّس امام حسین(ع) و با گام‌های مصمّم و با پیروی از منویّات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور؛ بر آن شده‌ایم تا سال تحصیلی جدید را با توجه به شرایط کنونی جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، زودتر از همیشه، با تکیه بر غیرت و عزت ایرانی و اسلامی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور آغاز کنیم.

بالو تصریح کرد: ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت به محضر تمامی فرهنگیان گرامی و دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های محترم آنان، در آستانه سال جدید تحصیلی از معلمان فرهیخته که بدون تردید عصاره‌ی بزرگ تعلیم و تربیت هستند و دانایی محوری و خردورزی در كلام و رفتارشان جاری و ساری است، صمیمانه می‌خواهم؛ در تربیت نسلی عالم، خلّاق، فکور، مومن و متعهد به ارزش‌های دینی و ملی و واجد روحیه انقلابی دلسوزانه بکوشند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: از فرزندان عزیزمان انتظار داریم با توکل به خداوند و اعتماد به نفس و با تلاش و جدیت، در فراگیری علم و دانش کوشا باشند تا با سعادت و موفقیت به سوی آینده‌ای درخشان گام بردارند.

وی ضمن توصیه به والدین مبنی بر اینکه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، فرزندان‌شان را راهی مدرسه کنند اظهار کرد: طی جلساتی که با مدیران مدارس داشته‌ایم به آنها توصیه کرده‌ایم برنامه‌های درسی مدرسه خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که زمان حضور دانش‌آموزان در کلاس کمتر باشد و هم در زمان زنگ تفریح حداقل دانش‌آموزان در حیاط مدرسه حضور یابند.

بالو با اشاره به اینکه همکاران ما در مدارس نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، ضد عفونی کردن محیط مدرسه و کلاس‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام لازم را خواهند داشت، افزود: برای اینکه بتوانیم هم آموزش دانش‌آموزان را استمرار بخشیم و هم از سلامت دانش‌آموزان مراقبت کنیم نیاز به همراهی خانواده‌ها داریم.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با تلاش همکاران ما در مدارس و همراهی خانواده‌ها به گونه‌ای عمل کنیم تا هیچ دانش‌آموزی از آموزش محروم نگردد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.