×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
افتتاح ۲ مدرسه مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در صومعه‌سرا

جهانبخش آرمان ظهر امروز(دوشنبه، 17 شهریور) در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است..

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در 40 سال پیش استکبار جهانی با اجیر کردن صدام برای زمین زدن کشور نوپای ما تلاش کردد تا انقلاب اسلامی را سرنگون کند افزود: با توجه به اینکه کشور ما در ضعیف‌ترین شرایط دنیا قرار داشت اما رزمندگان غیورعرصه جهاد و شهادت با پرچم یا حسین و یا زهرا معجزه کردند و تمام سناریوهای استکبار جهانی را بر هم زدند.

وی گفت: استکبار با اجیر کردن کشورهای اروپایی و منطقه در صدد این بود که در روز اول خوزستان و در یک هفته تهران را تصرف کنند اما رزمندگان شجاع ایران در بیش از ۲هزار روز در نبرد با استکبار زجرهای زیادی کشیدند و به دنیا ثابت کردند که با قدرت دین و ایمان و توکل به خدا و توسل به ائمه و ولایتمداری می‌شود معجزه کرد.

آرمان تصریح کرد: دیروز رزمندگان ما داوطلبانه رفتند و دست استکبار جهانی را کوتاه کردند و امروز مدافعان حرف دست استکبار را از منطقه کوتاه کردند که همه اینها نشأت گرفته از مکتب و فرهنگ عاشورایی است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه دفاع مقدس نشأت گرفته از مکتب حسینی است خاطرنشان کرد: همه رفتارهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نشأت گرفته از دین و ایمان و توسل به ائمه اطهار(ع) بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های چهلمین سال هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما پیروز هستیم» از ۳۱شهریور تا ۷مهر ماه در سطح شهرستان برگزار می‌شود اظهار کرد: تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح درمانگاه شبانه روزی حاج قاسم سلیمانی، افتتاح و تحویل ۲۰مسکن محرومین، افتتاح  مدرسه پسرانه و دخترانه مزین به نام حاج قاسم سلیمانی و برگزاری میز خدمت از جمله برنامه‌ها است.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.