×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
پروژه عملیات بهسازی محور پیربازار ضیابر مستقل اعلام شد

سید کاظم دلخوش ظهر امروز در آیین کلنگ زنی آغاز عملیات بهسازی پیربازار به ضیابر اظهار کرد: دکتر نوبخت از افتخارات گیلان هستند که ماندگار خواهد بود.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه و فرماندار پیگیر کارهای صومعه سرا هستند افزود: خدمت به مردم سر لوحه کار مسئولان شهرستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ساماندهی رودخانه ها در شهرستان به خوبی در حال اجرا است گفت: برای هر شهر استان گیلان نیاز به یک بیل دکل بلند است.

دلخوش با بیان اینکه با این بیل ها گیلان دیگر مشکل ساماندهی رودخانه را نخواهد داشت تصریح کرد: در حاشیه تالاب 45 درصد محصولات کشاورزی دچار آسیب شد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه فقط 15 درصد محصولات کشاورزی را مقبل شده است خاطرنشان کرد: در این صورت کشاورزان امسال زیان شدیدی می بینند.

وی با اشاره به قیمت نهاده های کشاورزی پنج برابر افزایش پیدا کرده است اظهار کرد: میتوان از محل هدفمندی یارانه ها در معیشت فعلی زندگی مردم مشکلات را حل می کند.

دلخوش با اشاره به اینکه این پروژه از خمام پیربازار و ضیابر است افزود: این پروژه مستقل اعلام شد و به صورت ویژه بر روی آن کار خواهد شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر هزار میلیارد این پروژه نیاز به اعتبار داشته باشد پروژه مستقل محسوب می شود افزود: فاز اول مشکل یک هزار تیر برق است و اینکه مسیر لوله گاز 40 اینچ نیاز به جابجایی دارد.

وی گفت: پروژه کمربندی بازارجمعه و میدان خاکیان هم نیاز به پیگیری دارد.

دلخوش خواستار شد: در سازمان برنامه و بودجه در جواب نامه ها تسریع صورت گیرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.