×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در 44 مسجد صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز اظهار کرد: پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامي و دهه مبارك فجر رويدادي ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست كه تاريخ و سرنوشت اين ملت را دگرگون ساخت.

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان باید از رویدادهایی که در زمان قبل و بعد انقلاب اسلامی رخ داد مطلع شوند افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و در کل نوجوانان و جوانان این مرز و بوم  آینده سازان کشور اسلامی ما هستند و باید در همین راستا بیشتر با ریشه تاریخی انقلاب اسلام و نقش مردم در پیروزی این انقلاب آشنا شوند.

وی با بیان اینکه جلسات گفتمان دینی فرصت بسیار مناسبی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم به‌ویژه نسل جوان از مسائل دینی و مذهبی و ایجاد فرصت پرسش و پاسخ در میان مخطبان برای رفع شبهات است گفت: همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه برگزاری 44 برنامه فرهنگی و قرآنی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 44 مسجد صومعه‌سرا را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده عنوان و تصریح کرد: برگزاری کرسی آزاداندیشی، نشست علمی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی هم از برنامه‌ها ما در دهه مبارک فجر است.

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: تجلیل از حافظان و قاریان نمونه، محفل انس با قرآن، سخنرانی و تبیین ضرورت انقلاب اسلامی و تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها، برگزاری مسابقات خط، نقاشی، شعر، شعارهای آغازین انقلاب و برپایی نمایشگاهی از برترین آثار در تمام سنین، دیدار با خانواده های معظم شهدای قرآنی، پهن کردن سفره نذری و پذیرایی و شست و شوی قبور مطهر شهدای نوخاله از دیگر برنامه ها در دهه مبارک فجر است.

 

خبرنگار/عقیل گنجه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.