×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 12 مسجد صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز اظهار کرد: ایام اعتکاف یک ایام ویژه است که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ اعتکاف یکی از رویش های انقلاب است.

وی افزود: خداوند باری تعالی در قرآن کریم به 2نفر از پیغمبران ماموریت می دهد که در زمان اعتکاف مساجد را برای بهره مندی مردم از این ایام آماده کنند که در این راستا ما مسئولین هم باید زمینه را برای حضور معتکفین در مساجد آماده کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا با اشاره به اینکه امسال مراسم معنوی اعتکاف در 12 مسجد شهرستان برگزار می شود گفت: برگزاری جشن های دهه فجر، برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع)، برگزاری اعمال ام داوود و ویژه مراسم وفات حضرت زینب(س) از جمله برنامه‌های برگزاری اعتکاف در مساجد است.

حجت‌الاسلام ابراهیم زاده تصریح کرد: : برای تمام مساجد یک روحانی اعزام شده تا به صورت مستقر در این سه روز اعتکاف در مسجد حضور داشته باشند و مداحان و قاریان هم برای برگزاری برنامه ها و مراسمات اعزام می شوند.

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: سخنرانان در اعتکاف در راستای جهاد تبیینی که مقامم عظم رهبری فرموده‌اند و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی و… سخنرانی خواهند کرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.