×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در صومعه‌سرا

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز، سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا ظهر امروز(22شهریور) در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار  شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس گرامیداشت روزهای ایثار و فداکاری و گذشت رزمندگان است.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس برای ما عزت و افتخار آفریدند و هر چه امروز داریم به یمن برکت آن روزها است، افزود: هر چیزی که با معنویت همراه باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار و کلمات و واژه ها وقتی با معنویت همراه شوند انگار هاله ای از نور آن را فراگرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه بیش از 1400 سال از واقعه عاشورا می‌گذرد و ما هنوز هم متاثر از آن واقعه هستیم، گفت: دفاع مقدس هم برگرفته از واقعه عاشوراست و تفاوت اصلی آن با عاشورا در این است که یاران امام حسین(ع) 72 نفر بودند ولی در دفاع مقدس عزیزان زیادی جان خود را برای اسلام ناب محمدی(ص) فدا کردند.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه دفاع مقدس جنگی بود ک برای همیشه ما را ثروتمند کرد، تصریح کرد: اگر ما دفاع مقدس را نداشتیم امروز این شوکت و عظمتی که در کشور است، وجود نداشت.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما تاریخ ساخت، خاطرنشان کرد: 8 سال جنگ برابر با سه هزار روز برای ما درس بود و ما باید از آن دوران درس بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: اگر در شرایط بد اقتصادی که اکنون در کشور وجود دارد، آن افرادی که از این فرصت پیش آمده استفاده و مال اندوزی کردند، روحیه ایثار در آنها بود قطعا تحریم ظالمانه اقتصادی را پشت سر می‌گذاشتیم.

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس شهدا و رزمندگان در اوج جوانی از همه تعلقات دنیوی خود گذشتند، افزود: باید رفتار رزمندگان سینه به سینه به نسل چهارم انتقال پیدا کند.

وی دفاع مقدس را مدرسه عشق به خدا دانست و گفت: رزمندگان فقط به دنبال رضای الهی بودند و همه اقشار در این مدرسه حضور داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه شهدا درس زندگی را به ما آموختند و ما باید شهدا را مسیر راه خود قرار دهیم، تصریح کرد: باید ارزش های 8 سال دفاع مقدس به گفتمان تبدیل شود.

سرهنگ عاشوری خاطرنشان کرد: از 31 شهریور ماه هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود و بیش از 100 ویژه برنامه در این هفته برگزار می‌شود که برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.