×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تحریم‌ها و ضعف مدیریتی برخی از مسئولان عامل اصلی بحران اقتصادی است

به گزارش خبرنگار میرازکوچک نیوز،سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز(22شهریور) در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی از اوایل انقلاب تا کنون در شرایط و جایگاه ویژه ای قرار دارد.

وی با بیان اینکه از اول انقلاب پس از پیروزی، دشمنان به ما اجازه ندادند آرامش را در کشور برقرار کنیم، افزود: در 8 سال دفاع مقدس همه دنیا علیه ما بسیج شدند که مردم ما را زمین بزنند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه پستی بلندی هایی که در جنگ هشت سال دفاع مقدس وجود داشت، نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و مردم با اتحاد و انسجام توانستند به پیروزی دست یابند.

دلخوش با بیان اینکه تفاوت جنگ‌های اول انقلاب و دفاع مقدس با امروز متفاوت است، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس و اوایل انقلاب، جنگ سخت نظامی بود ولی امروز جنگ سخت نیست و باید توجه‌مان نسبت به قبل بیشتر باشد زیرا در وضعیت بحرانی قرار داریم و اگر خوب مدیریت نکنیم، آسیب‌های بیشتری به کشور متحمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس فضای مجازی ناسالم نداشتیم و اتحاد بین مردم و مسئولان بیشتر بود، خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 316 کانال ماهواره‌ای علیه ما ایستاده اند و در حال القای شبهات در بین مردم هستند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعد از جنگ هشت سال دفاع مقدس در برخی از بخش ها خوب عمل نکردیم و بیشتر به خودمان پرداختیم و مسئولان بر سر هم زدند و همدیگر را دزد خطاب کردند و دشمن هم از این موقیعت سوءاستفاده کرد و در این راستا مردم و مسئولان خدمتگزار آسیب دیدند.

دلخوش با بیان اینکه از 13 آبان یک لیتر نفت هم نمی‌توانیم صادر کنیم، افزود: دفاع مقدس امروزی شرایط خوبی برای جنگ نیست.

وی با بیان اینکه کشور در زمینه اقتصادی در وضعیت خوبی نیست، گفت: عامل اصلی این وضعیت تحریم‌ها و ضعف برخی از مسئولیت‌ها است.

نماینده مردم صومعه‌سرا با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، دو سه ماه دیگر وضع بدتر می‌شود و باید هوشیار باشیم، تصریح کرد: سپاه در مراحل گذشته به خوبی عمل کرده و باید این عملکردها تداوم داشته باشد.

دلخوش با بیان اینکه امروز مشکل اصلی ایران در داخل کشور است، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس باید به دنبال بسیج اشتغال باشیم.

وی با بیان اینکه ارزاق عمومی و کالای اصلی مردم از طریق بسیج در اختیار مردم قرار گیرد، اظهار کرد: در عرصه های فرهنگی به دلیل موازی کاری ضعف داشته ایم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.