×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
بهره برداری از 352 پروژه عام المنفعه به مناسبت هفته دولت در صومعه سرا

فرماندار صومعه سرا گفت: همزمان با هفته دولت 352 پروژه عام المنفعه با اعتبار بیش از 50میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، مهندس علی فتح اللهی، فرماندار صومعه سرا صبح امروز (30مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت متعلق به دولتمردان است و یک فرصت و شرایطی مهیاست که نسبت به اجرا و افتتاح برنامه ها به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی با بیان اینکه انعکاس این پروژه ها توسط خبرنگاران رقم می خورد، افزود:اگر خبرنگاران نباشند مردم از پروژه ها و کارهایی که توسط دولت انجام می شود، بی اطلاع خواهند بود.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه این شهرستان دارای مردمانیست که در عرصه های مختلف حضور پررنگ دارند و نسبت به نظام بی تفاوت نیستند، گفت: امسال هم همچون هفته دولت سال گذشته با تلاش های انجام گرفته، در خدمت مروم برای افتتاح پروژه ها هستیم.

فتح اللهی با بیان اینکه تعداد پروژه های قابل بهره برداری در این شهرستان 352پروژه عام المنفعه عمرانی، اقتصادی و اجتماعی است، تصریح کرد: 50میلیارد و 84 میلیون و 330 هزار تومان برای این پروژه ها اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال گذشته 209پروژه با اعتبار 25میلیار د و 600 میلیون تومان داشتیم که امسال نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشتیم.

فرماندار صومعه سرا اظهار کرد: در برنامه های خود تلاش کردیم که کارهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و هنری را داشته باشیم.

فتح اللهی با بیان اینکه پروژه های ورزشی بعد از آماده شدن با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد، افزود: برخی از پروژه های بزرگ در شهرستان در حال انجام است که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.