×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
لزوم تشکیل اتاق جنگ اقتصادی در همه بخش های حاکمیتی

سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (۲۷ مرداد) در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گیلان که در تالار فرشتگان صومعه سرا برگزار شد با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور و هفته خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران سبب پیشرفت کشور هستند.

وی با بیان اینکه باید در مسائل فرهنگی و معنوی و ارتقای فرهنگ و هنر باید از جایگاه امامان جمعه استفاده شود، افزود: فرماندار صومعه سرا در راستای خدمات اجرایی فوق العاده عمل می‌کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارز و بازار سکه، گفت: روند اقتصادی ارز و سکه در جلسات غیر علنی مجلس پیگیری می‌شود.

دلخوش با بیان اینکه باید به دنبال شایسته سالاری باشیم، تصریح کرد: حرکت دولت برای برجام خوب بود و از تمام توان خود استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ایران ضربه خورده از تروریست بوده هم اکنون متحمل آسیب‌های آن است، اظهار کرد: در تیم اقتصادی دولت ضعف‌هایی وجود دارد که دودش به چشم عموم مردم می‌رود.

دلخوش با تصریح اینکه امروز دغدغه اصلی رهبر انقلاب و مسئولان، آسیب توده مردمی که همیشه مدافع نظام بودند، است افزود: رهبر نظام همواره دغدغه اقتصادی مردم را داشته و در نامگذاری سال‌ها به اقتصاد اشاره کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید مشکلات مردم را حل کند؛ گفت: منابع ارزی دولت کاملا مشخص است ولی نمی‌توان متوجه شد که این منابع دقیقاً چقدر است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک مرکزی در سراسر دنیا حق جابه‌جایی ارز و سکه ندارد ولی ما در این زمینه مشکل داریم، تصریح کرد: شرکت‌های بسیاری در کشور هستتد که جابه جایی ارز و سکه توسط آنها انجام می‌شود.

دلخوش با بیان اینکه سال گذشته 2 میلیون ایرانی به آنتالیا رفته‌اند، خاطرنشان کرد: باید جنگ اقتصادی را باور کرد تا بتوان پیروز میدان شد.

وی با بیان اینکه ما باید مردم را به نقطه‌ای که باورمان کنند برسانیم، اظهار کرد: در هر دولتی طی دوره اول قیمت دلار ثابت بود و در دوره دوم قیمت دلار دوبرابر شد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه دلار محل کاسبی دولت‌ها شده است، افزود: وقتی ارز دو‌نرخی و سه‌نرخی می‌شود در کنارش ایجاد بازار سوم قطعا دوام ندارد.

دلخوش با بیان اینکه سازمان های نظارتی و بازرسی باید به قدری قوی عمل کند که هر سومدیریتی در نطفه کور شود، گفت: در این شرایط باید مقابله درست و اصولی با متخلفین کرد.

وی با تاکید اینکه نباید آدم‌های صادق و درستکار از دور خارج و به حاشیه رانده شوند، تصریح کرد: متاسفانه یک سری کالاها را نگه داشته و آزاد نکردند که نشان از جایگاه مدیریتی ناسالم است.

دلخوش، ارتباط تجاری و اقتصادی ما با کشورهای همسایه را بسیار ضعیف دانست و افزود: امروز باید اتاق جنگ اقتصادی در همه بخش‌های حاکمیتی تشکیل شود.

مهندس علی فتح اللهی، فرماندار صومعه سرا نیز در این همایش، اظهار کرد: خبرنگاران حلقه مطمئن بین مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه در قرآن به قلم یاد شده است، افزود: خبرنگاران مشکلات مردم را با ادبیات و قلم نافذ خود به سمع و نظر مسئولان می‌رسانند.

فرماندا صومعه سرا با بیان اینکه تکنولوژی سبب انتشار کوچکترین اتفاق یک منطقه در کل دنیا می‌شود، گفت: در دولت تدبیر و امید تلاش شد اصحاب رسانه بتوانند با آزادی عمل بیشتری به کار خود بپردازند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران تجلیل شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.