×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
تبلیغات رسمی شواری شهر از 20 خرداد آغاز می شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز سید جلال سید محمدی عصر امروز در جلسه نقش مهم رسانه‌ها در امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی است و باید به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات امر کوچکی نیست افزود : اگرچه مشکلات، مسائل و دغدغه های متعددی وجود دارد اما هیچ کدام نباید ما را از شرکت در انتخابات باز بدارد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه نباید در حرکتی که تاثیر زیادی در نگرش جهانیان به کشور دارد بی تفاوت باشیم گفت: همه ما موظفیم در حوزه کاری خود زمینه های حضور را فراهم کنیم تا شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

سید محمدی تصریح کرد: یکی از مسائل مورد تاکید به اصحاب رسانه به عنوان افرادی که صاحب قلم؛ فکر و اندیشه هستند این است که باید امید را در جامعه زنده نگه داشت و مردم را نسبت به آینده امیدوار کرد.

وی با اشاره به اینکه از ماه ها قبل در فرمانداری بر اساس جدول زمان بندی شروع به آماده سازی زمینه انتخابات کرده‌ایم خاطرنشان کرد: در کنار همه ارکان انتخابات از هیئت اجرایی تا نظارت به عنوان تشکیل دهنده تیم انتخابات هر یک در جایگاه خود وظایفی انجام می‌دهند که برآیند فعالیت‌ها را در ۲۸ خرداد شاهد باشیم.
فرماندار صومعه سرا بااشاره به اینکه ما مجریان برگزاری انتخابات هستیم و قانون انتخابات را اجرا می‌کنیم اظهار کرد: ما حافظ و امانتدار رای مردم هستیم و نتیجه انتخابات از آن مردم است.

سید محمدی با اشاره به اینکه ۲۲۰ صندوق اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان استقرار پیدا می کند افزود: در هر شعبه بر اساس نیاز آن شعبه ۲۰ تا ۲۵ نیرو به کار گرفته می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۵۰۰ نفر در انتخابات ما را همراهی می‌کنند گفت : تعداد کاندیداهای شهر صومعه‌سرا 27 نفر، شهر مرجقل ۱۰ نفر و شهر گوراب زرمیخ ۸ نفر است که از ۲۰ خرداد آغاز تبلیغات رسمی شورای شهر خواهد بود.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه ۷ مدرسه و 2 پارکینگ در شهر صومعه‌سرا مشخص شده تا کاندیداها در آن برای سخنرانی حضور داشته باشند تصریح کرد: با توجه به زمان‌بندی مشخص شده برنامه سخنرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.