×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
فرصتی برای معرفی کاندیداهای شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا/3

‏ وی در فروردین ماه 1358 در خانواده‌ای فرهنگی چشم جهان گشود، بابائی دارای مدرک کارشناسی مدیریت و خدمات اجتماعی و کارشناسی حرفه‌ای فرماندهی مدیریت عملیات در حریق و حوادث و کارمند آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا است.
برای شناخت بیشتر از این کاندیدای جوان شهر صومعه سرا با وی به گفتگو پرداخته ایم که در ادامه به آن اشاره می شود.

حامد بابائی با بیان اینکه با توجه به سابقه کاری ام در شهرداری مطمئناً شناختی از نقاط ضعف و قوت این مجموعه دارم اظهار کرد: از نظر بنده بهبود بخشیدن به مدیریت شهری به تثبیت رشد اقتصادی؛ ثبات سیاسی، افزایش رضایتمندی و مشارکت شهروندان و جلوگیری از تخریب محیط زیست و کمک می کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر باید به عنوان نماد مشارکت مردم، در اداره شهر همراه با مشارکت دادن مردم زمینه رشد و شکوفایی شهر را فراهم کند افزود: هدف من چیزی جز ارتقاء شهر و رفع کمبودها و رسیدگی به امور شهر نمی باشد.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا گفت: وضعیت فعلی شهر ما مواجه با کلی نقاط ضعف شده است که مردم خیلی بهتر به این نقاط واقف هستند.

بابائی تصریح کرد: اگر بخواهم چند نقطه از وضعیت کنونی شهر را متذکر شوم می توان به نبود اماکن تفریحی ورزشی، عدم فضای سبز، نداشتن روح ورزشی سالم، مشکلات در ورودی شهر، نداشتن اماکن ورزشی تفریحی امن و سالم برای بانوان شهر از مواردی است که می توان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: لذا اکتفا به این موارد نمی‌کنم چه بسیار مشکلات عدیده دیگری که در شهر موجود است و نیاز به بررسی‌های ویژه تخصصی دارد.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در زمینه بررسی کمبودها و معضلات و نیازهای فرهنگی اجتماعی و آموزشی با استفاده از نظرات کارشناسان مجرب میتوان بسیاری از این نیازها را در شهر بررسی و به رفع آنها پرداخت.

بابائی اظهار کرد: می توان با تشکیل و تقویت کمیته های فرعی و تخصصی مثل کمیته بانوان در امر مسائل مربوط به بانوان و کمیته ورزش و جوانان جهت رسیدگی تخصصی تر به مسائل پرداخت.

وی با اشاره به سرکشی از مراکز فرهنگی ، اجتماعی، آموزشی و ورزشی افزود: در زمینه عمرانی باید بر ساخت و سازها و ایمن سازی آن نظارت صورت بگیرد و از تاسیس یا توسعه فعالیت هایی که برای آینده شهر سودمند نیست جلوگیری کرد.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا گفت: در زمینه ورزشی بی توجه ای به نقش ورزش در توسعه شهر سلامت عمومی شهروندان را در ابعاد جسمی و روحی با مخاطره مواجه میسازد.

بابائی تصریح کرد: با توجه به اینکه در شغل مقدس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی هستم و در این چند سالی که از خدمتم می گذرد، همیشه سعی بر آن داشتم که تمام توان خود را برای حفظ جان و مال مردم قرار دهم.

وی با اشاره به اینکه محبوب بودن در دل مردم عمومیت دارد نه معروف بودن خاطرنشان کرد: گوش مردم عزیز پر از شعارهایی است که هیچ وقت عملی نشد و تا حدودی دیدگاه مردم از شوراهای شهر دید ناراحت کننده ای است.

بابائی اظهار کرد: تمام سعی من بر این است که تلاش خود را برای مردم و شهرم انجام دهم تا بتوانم مشکلی از مشکلات کم کنم نه بر آنها بیافزانم.

وی با بیان اینکه شوراها تبلور تحقق حقوق شهروندی هستند گفت: اعضای شوراء شهر باید بتوانند نقاط ضعف و قوت شهر خود را شناخته و با تقویت پتانسیلهای نهفته در شهر به حل و فصل مشکلات شهر بپردازند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.