×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
تمام مطالبات موسسات درمانی صومعه‌سرا پرداخت شد

«عسگر محمدخواه» در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز ا اشاره به پرداخت مطالبات مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت استان، اظهار کرد: به منظور صیانت از حقوق بیمه‌شدگان و دریافت خدمت با کیفیت از موسسات درمانی طرف قرار و با تلاش مدیران ارشد سازمان، صددرصد مطالبات سال 96 موسسات درمانی طرف قرارداد بخش‌های دولتی و خصوصی به صورت کامل تسویه شده است.

رئیس بیمه سلامت صومعه‌سرا با بیان اینکه مطالبات مذکور چهار میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال بوده است، افزود: 52 درصد مطالبات سال جاری بخش‌های دولتی و خصوصی به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به مطالبات بخش‌های دولتی و خصوصی، گفت: مطالبات بخش دولتی دانشگاهی تا پایان شهریور ۹۷ تسویه شده و بابت۲ ماه مهر و آبان علی‌الحساب پرداخت شده است.

محمدخواه با بیان اینکه مطالبات پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص و درمانگاه‌ها تا شهریور ماه ۹۷ پرداخت شده است، تصریح کرد: مطالبات سایر بخش‌های خصوصی اعم از بیمارستان‌های خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، رادیولوژی و فیزیوتراپی تا مرداد ماه ۹۷ پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات سال ۹۶ داروخانه‌ها به صورت کامل تسویه شده و مطالبات سال ۹۷ آنان نیز تا مرداد ماه پرداخت شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.