×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
برگزاری جشن نیکوکاری طی سه روز در صومعه‌سرا

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز،«محمدی ملک‌دوست» امروز در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری به دلیل اینکه از حمایت بزرگان شهرستان بهره‌مندیم، شلوغ‌تر و پربارتر از دیگر سال‌هاست، اظهار کرد: همزمان با 15، 16 و 17 اسفندماه سال جاری جشن نیکوکاری برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه 15 اسفند زنگ نیکوکاری در مدارس این شهرستان به صدا در می‌آید، افزود: در این مراسم دانش‌آموزان، پاکت‌های نیکوکاری که از قبل بین آنها توزیع شده است را در صندوق می‌اندازند.

وی با بیان اینکه 16 اسفند ماه در میادین اصلی شهر صندوق‌ها و چادرهای جشن نیکوکاری برپا می‌شود، گفت: کلیه مردم خیر و نوعدوست شهرستان می‌توانند هدایای خود را به این چادرها تحویل دهند.

ملک‌دوست با اشاره به اینکه 17 اسفند صندوق‌های نیکوکاری در مصلی نماز جمعه گذاشته می‌شود، تصریح کرد: نمازگزاران این شهرستان می‌توانند در این جشن حضور پررنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه همایش جشن فرشته‌ها با حضور خیرین و مسئولان شهرستان در تالار ارشاد صومعه‌سرا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این همایش که پنج‌شنبه(9اسفند) برگزار می‌شود از خیرین تجلیل به عمل می‌آید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال «عیدی برای همه»، است، اظهار کرد: امسال از نظر ارائه کمک به نیازمندان یکی از بهترین سال‌ها بود، چون نگاه ویژه‌ای به معلولان شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.