×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
توزیع 1000 بسته حمایتی بین نیازمندان صومعه‌سرایی

به گزارش میرزاکوچک نیوز«سیدحسن حسینی» در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری با بیان اینکه یکی از کارهای خیر و پسندیده که در دین مبین اسلام هم بر آن تاکید شده است دستگیری از نیازمندان و کمک به آنان است، افزود: خدمت به دیگران و نیازمندان جامعه از نعمت‌های الهی است که خداوند در اختیار ما گذاشته و باید همواره از این نعمت در راستای رفع نیاز جامعه اقدام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هر ساله همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز حوزه‌های مقاومت بسیج اقدامات لازم در راستای جمع‌آوری هدایا برای نیازمندان را انجام می‌دهند، گفت: اگر این کارها به صورت جزیره‌ای و جدا جدا انجام شود آن صلابت لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه امسال به صورت پایلوت یک هزار بسته حمایتی همزمان با 26 اسفند میلاد حضرت امام جواد(علیه‌السلام) بین نیازمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد: این کار انسجام مدیران شهرستانی را در سطح استان به نمایش می‌گذارد.

حسینی با بیان اینکه در جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع سبدهای حمایتی سپاه با تمام قوا پای کار است، خاطرنشان کرد: اگر در این راستا بتوانیم افراد غیرمددجو که نیازمند هستند را شناسایی کنیم بسیار عالی است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که اقشار آسیب‌پذیر را با مشکلات روبه‌رو کرده است، جشن نیکوکاری باید باشکوه‌تر از سنوات گذشته در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.