×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
توضیحات تکمیلی دادستان مرکز گیلان درباره درگیری زندان لاکان

به گزارش خبرگزاری مهر،سید مهدی فلاح میری شامگاه یکشنبه در گفتگویی با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه در یکی از بندهای زندان مرکزی رشت (لاکان) تعدادی از محکومین جرایم سنگین و قصاص با برخی دیگر از محکومین در بند دیگری در هواخوری مشاجره لفظی پیدا می‌کنند.

وی به ادامه درگیری‌ها و کشیدن شدن دعوا و درگیری به راهروی زندان اشاره کرد و افزود: در کریدور اصلی به جای حل و فصل کردن درگیری، متأسفانه به اموال، کمدها و برخی از لوازم برقی که در کریدور وجود داشته آسیب زده می‌شود.

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه این کار سبب جرقه زدن برق و قطعی برق سالن می‌شود و درگیری را تشدید می‌کند، ادامه داد: بلافاصله مأموران مستقر در زندان و اطراف زندان خود را به محل درگیری می‌رسانند و درگیری زندانیان جمع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون زندان در آرامش است، تصریح کرد: شاید برخی‌ها به دنبال سو استفاده از این فضا باشند اما زندان در آرامش بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فلاح میری با بیان اینکه با توجه به اینکه درگیری داخل زندان بوده و همه زندانیان دارای محکومیت‌های سنگین هستند در این درگیری به یکدیگر آسیب زده‌اند، گفت: خوشبختانه بهداری حضور داشته و اقدام به مداوای زندانیان آسیب دیده کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به قطعی برقی که در سالن‌ها وجود دارد بعد از اتصال برق برای بررسی وارد بند می‌شویم و اطلاعات تکمیلی‌تر را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.