×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
روحانی گزارشی صحیح از عملکرد دولت تدبیر و امید ارائه دهد

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از تسنیم نظرعلی علیزاده درباره انتخابات اظهار داشت: زمانی که برای رای دادن صرف می‌کنیم حدود یک ساعت است و نتیجه آن به جهت در اختیار گذاشتن تمام امکانات قانونی در ارتباط با کلیه مسائل جامعه علاوه بر 4 سال خدمت آن‌ها تا سال‌ها بعد بر روی زندگی و توسعه شهر و کشور تاثیرگذار است.

وی عملکرد هیئت اجرایی و نظارت بر شورای شهر را تاسف برانگیز خواند و گفت: افرادی در این دوره تایید صلاحیت شدند که دارای انواع فسادهای مالی، اخلاقی و اقتصادی هستند بنابراین در این شرایط  حساس مردم می‌بایست دقت بیشتری بر انتخاب خود داشته باشند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان درباره اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری به‌دلیل تاثیر سرنوشت سازی که در انقلاب و نظام اسلامی در سطح داخلی، منطقه‌ای و جهانی دارد دارای حساسیت بسیار بالایی است.

وی شعارهای کاندیداهای ریاست جمهوری را موجب شناخت هرچه بیشتر عقاید و افکار این افراد بیان کرد و گفت: تمامی کاندیداها دارای سوابق اجرایی هستند و مقایسه شعارهای انتخاباتی آن‌ها با توجه به عملکردی که در دوره اجرایی خود داشتند روشی واضح برای شناخت کاندیداها محسوب می‌شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ایتان گیلان تصریح کرد: دقت و توجه بر جریان‌های سیاسی که در پشت صحنه حامی شعارهای کاندیداهای ریاست جمهوری هستند و به نفع خود از آن استفاده می‌کنند نیز حائز اهمیت است.

علیزاده عملکرد دولت یازدهم در بسیاری از موارد را ناموفق بیان کرد و گفت: دولت بر اساس قانون می‌بایست سالانه یک میلیون شغل و مسکن ایجاد می‌کرد اما در حال حاضر باید پاسخگو باشد که چه مقدار از 4 میلیونی که مقرر شده بود را انجام داده است.

وی تصریح کرد: وعده دیگر دولت روحانی رفع تحریم‌ها و عملیاتی کردن برنامه‌های یکماهه، 100 روزه و 4 سال بوده است و وی در این مناظره‌ها موظف است بدون سفسطه و پوششی عمل کردن، گزارشی صحیح از عملکرد یا عدم توانایی دولت تدبیر و امید ارائه دهد.

دبیرجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان، نگاه دولت یازدهم به برجام را خوش بینانه ابراز داشت و افزود: دولت، برجام را عاملی جهت رفع تمام مشکلات داخلی، اقتصادی و اجتماعی تصور می‌کرد که این نگاه خوش بینانه نشان می‌داد هیچ برنامه داخلی برای رفع مشکلات کشور بدون نگاه به دست دشمن ندارد.

وی با بیان اینکه مذاکره نوعی داد و ستد است گفت: در داد و ستد برجام، داده‌ها را دادند اما ستانده‌ها را دریافت نکردند و بدون توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند راجع به مذاکرات خوشبین نیستم و آن‌ها قابل اعتماد نیستند، باز آقایان خوش‌بینانه همه فرصت‌ها را در اختیار طرف مذاکره کننده گذاشتند.

علیزاده رفتار عجولانه را از دیگر اشتباهات دولت یازدهم در برجام بیان داشت و افزود: تصویب 20 دقیقه‌ای برجام در مجلس و سپس تاکید رئیس جمهور و رئیس مجلس در هرچه سریعتر عملیاتی کردن برجام در حدی بود که هریک روز عقب افتادن از این قطعنامه را ضرری سنگین برای کشور بیان می‌کردند.

دبیرجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان درباره نتیجه برجام اظهار داشت: در نتیجه اعتماد و خوش بینی به دشمن، تمام داشته‌های ملت از دست رفت و اگر روزی امکان غنی سازی اورانیوم به کشور داده شود می‌بایست مجدداً هزینه، انرژی و وقت زیادی جهت احیاء آنچه از دست دادیم کنیم.

وی درباره دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید که موجب از دست دادن سایر منابع کشور شده است گفت: قراردادهای خام فروشی نفت به بهانه واردکردن تکنولوژی به داخل کشور و بسیاری از قراردادهای پشت صحنه‌ای و محرمانه که عملاً باعث خالی شدن دست نظام شده است توسط دولت روحانی انجام شده است.

علیزاده درباره ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح ابراز داشت: مدیری انقلابی با هدف محرومیت زدایی و نگاهی انقلابی به مظلومان و ظالمان در سطح منطقه و جهانی و عملکردهایی که در راستای انقلاب اسلامی باشد نمونه یک مدیر اصلح است.

دبیرجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان تصریح کرد: با حقوق‌های نجومی، خودباختگی با خریدن 2 هواپیمای مرجوعی، اعتماد و تکیه برمذاکراتی که بارها نتیجه عکس آن را دریافت کرده‌ایم نمی‌توان به مردم و نظام انقلاب اسلامی خدمت کرد.

وی درباره راه حل مشکلات و معضلات کشور گفت: مدیریتی انقلابی و اصلح با تکیه بر منابع طبیعی و داشته‌های داخلی بدون چشمداشت بر دست بیگانگان و با تکیه بر علم و نیروی انسانی چاره حل مشکلات و چالش‌های کشور است.

علیزاده به عدم اراده کافی مسئولان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: کاهش سن اعتیاد، افزایش طلاق و از هم گسیختگی خانواده‌ها و انواع فسادهای اخلاقی و اجتماعی در اجتماع در نتیجه عدم مسئولیت پذیری مسئولان و مدیران مربوطه است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی به‌دنبال انقلاب زدایی هستند و در تلاشند که ثابت کنند جمهوری اسلامی توان حل مشکلات را ندارد و باید اسلام را کنار گذاشت.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.