×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
«شور عاطفه‌ها» در گوراب‌زرمیخ برگزار می‌شود

حسین مومنی اظهار کرد: هرساله «شور عاطفه‌ها» در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گوراب‌زرمیخ افزود: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند.

وی با بیان اینکه «شور عاطفه‌ها» امسال از 20 شهریور ماه آغاز می‌شود گفت: تعداد سه ایستگاه جمع‌آوری کمک در گوراب‌زرمیخ و طاهرگوراب استقرار پیدا می‌کنند و 2 ایستگاه سیار در مکان برپایی نماز جمعه فعال هستند.

مومنی با اشاره به اینکه این نهاد در گوراب‌زرمیخ دارای 852 دانش‌آموز و 54 دانشجوی تحت حمایت است تصریح کرد: از مردم خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در شور عاطفه‌ها یاریگر دانش‌آموزان نیازمند این نهاد باشند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گوراب‌زرمیخ با اشاره به گزارش عملکرد این نهاد در شورعاطفه‌های سال 99 خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه 220 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، 350 پک تحصیلی هم به ارزش 105 میلیون تومان بین دانش‌آموزان توزیع شد.

خبرنگار:زینب معصوم زاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.