×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
فرصتی برای معرفی کاندیدای شورای شهر گوراب زرمیخ

با نزدیک شدن به ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، میرزاکوچک نیوز اقدام به معرفی کاندیداهای شهر گوراب زرمیخ کرده است.

به گزارش میرزاکوچک نیوز، مهدی عابدینی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و کارمند رسمی آموزش و پرورش و مدرس دانشگاه است.

وی مسئولیت امور فرهنگی و تربیتی و مشاوره اداره آموزش و پرورش صومعه سرا، مسئولیت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش فومن و مسئول امور فرهنگی و تربیتی و مشاوره اداره آموزش و پرورش سنگر را در سوابق کاری خود دارد.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گوراب زرمیخ، سابقه انتخاب به عنوان کارمند نمونه دستگاه آموزش و پرورش هم در سطح استان و هم در سطح شهرستان را هم دارا است.

سوابق وی در حوزه‌ های خارج از آموزش و پرورش، مدرس دانشگاه های مختلف در سطح استان از جمله دانشکده منابع طبیعی صومعه سرا، فنی و حرفه ای صومعه سرا دانشگاه های پیام نور و آزاد، عضویت در کمیته فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی فرمانداری صومعه سرا ، رابط بین آموزش و پرورش با اداره بهزیستی در زمینه حل مشکلات دانش آموزان دارای مشکلات خاص ،فعالیت در مراکز مشاوره به عنوان درمانگر بالینی و همچنین مشاوره در حوزه های خانوادگی، تحصیلی و عضویت در انجمن روانشناسان گیلان است.

برای آشنایی بیشتر با این کاندیدا با وی به گفتگو پرداخته ایم که در ادامه آورده می شود.

مهدی عابدینی با بیان اینکه در صورت ورود به شورای شهر گوراب زرمیخ برنامه های متنوعی در همه حوزه ها دارم اظهار کرد: مستقر شدن ادارات و نهادهای حیاتی در شهر گورابزرمیخ شامل آموزش و پرورش، دادگستری، ثبت احوال و پلیس راهور، تقویت فضای مدارس و کیفیت بخشی به حوزه آموزش و پرورش، توجه ویژه به امر ورزش علی الخصوص در سطح پایه در جهت کشف استعدادهای بالقوه، اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در حد نام و آوازه و بزرگان شهر برنامه هایی است که در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرایی می کنم.

وی گفت: تقویت خدمات اداری و بهره مندی همه شهروندان از خدمات مطلوب، ایجاد و حفظ روحیه وحدت و همدلی؛ گسترش فضای شهری و زیبایی شهر، پیگیری پروژه های نیمه تمام و ناقص شهری، توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال مولد با کمک سازمان های مردم نهاد (NGO) و بخش های خصوصی و دولتی، اصلاح نقشه جامع شهری و رفع نواقص از برنامه های من در حوزه عمران و مدیریت است.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گوراب زرمیخ تصریح کرد : حفظ اخلاق و رعایت موازین اخلاقی، احترام متقابل و تعامل سازنده با سایر ارکان شورا و مطالبه گری در جهت پیشرفت منافع شهری از اولویت های اصلی بنده می باشد.

عابدینی خاطرنشان کرد: در موارد مطروحه که در بالا ذکر شد به دلیل برخی موانع همچون عدم پیگیری مناسب و عدم نظارت کافی در امور مسائلی پیش آمده که حل کردن آن در وهله اول نیازمند وحدت و همدلی در بین مسئولین شهری و داشتن صداقت در اجرای امور است.

وی اظهار کرد: بنده به عنوان یک فرهنگی و دارای سوابق متعدد در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی عمده برنامه های خود را در این حوزه خواهم داشت و توجه به نیازهای بانوان در حوزه های فرهنگی و ورزشی نیز از دیگر اولویت های بنده می باشد.

عابدینی بیان کرد: در صورت پیروزی در انتخابات پیگیری کلیه برنامه هایی که اعلام نموده ام را به سمع و نظر شهروندان خواهم رسانید.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.