×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
فرصتی برای معرفی کاندیداهای شورای شهر صومعه‌سرا/2

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، رضا عربانی دانا یکی دیگر از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا با تحصیلات کارشناسی ارشد مکانیک گرایش طراحی کاربردی است.

وی یک معلم است که در حال حاضر در آموزش و پرورش صومعه‌سرا کارشناس توسعه پژوهش، برنامه ریزی و آموزش منابع انسانی و فناوری است.

وی کارشناسی امور مالی و بودجه را در سابقه خود دارد و در دانشگاه هم تدریس می کند.

شعار اننخاباتی این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا شورای پویا، شهروند پیگیر، شهر پرنشاط است.

برای اینکه با برنامه های این کاندیدای شورای شهر صومعه سرا بیشتر آشنا شویم با وی به گفتگو پرداخته ایم.

عربانی با بیان اینکه نظام مدیریت شهری با هدف اداره مطلوب امور شهر، سعی دارد روابط میان عناصر شهری را هماهنگ سازد و با کمک تخصص های مختلف کمبود های موجود در شهر را پیدا کرده و تلاش برای رفع این کمبود ها گام بر داریم اظهار کرد: مدیریت شهری یعنی ،اداره‌ امور شهرها که افراد متعهد و پاکدست و متخصص باید امور شهر را به دست بگیرند تا مشکلات را شناسایی و آنها را حل کنند.

وی افزود: بنده به عنوان کادر اجرایی اداره آموزش و پرورش متوجه خلاهایی در حوزه اجتماعی و فرهنگی ، آموزشی و اقتصادی ، زیست محیطی شده ام و قصد دارم که این مشکلات را حل کنم.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا گفت: باید کاندیداهای شورای شهر روحیه تعاملی و تجربه کار کردن گروهی را داشته باشند تا در این عرصه موفق باشند.

عربانی تصریح کرد: در صورت منتخب شدن برای توسعه شهر صومعه سرا گام های موثری با مشورت بزرگان این شهر خواهم برداشت.

وی خاطرنشان کرد: خانواده دانا از خانواده های قدیمی شهر صومعه سرا هستند و از بچگی ساکن همین شهر زیبای صومعه سرا بوده ام و در مدارس همین شهر درس خوانده ام و در همین شهر زندگی کرده ام و از خیابان ها و کوچه های این شهر و از پارک ها و کتابخانه ها و محیط های محله های مختلف این شهر کاملا آگاه و از مشکلات هر محله کاملا با خبر می باشم.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا اظهار کرد: شهرداری باید از محل درآمد های خود برای جوانان این شهر اشتغال زایی و با زدن بازارچه و واحد های تولیدی مشکلات اشتغال این جوانان را برطرف کند.

عربانی با اشاره به اینکه شهر داری می تواند با سالم سازی محیط پارک ها کمک به نشاط شهری کند افزود: همچنین بخش هایی در داخل شهر و حومه شهر وجود دارد که مشکل جمع آوری صحیح زباله را دارند، که برای این معضل هم برنامه هایی دارم.

وی گفت: با توجه به وظایف شورا ها که بررسی و شناخت کمبودها ، نیازها و نارسایی های اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی ، بهداشتی ، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرحهاو پیشنهادهای اصلاحی و راه حلهای کاربردی در این زمینه‌هاجهت برنامه‌ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذیربط می باشد اما تا کنون شهرمان فاصله زیادی با یک شهر ایده آل و توسعه یافته دارد و تمام حوزه ها از فرهنگی و اجتماعی گرفته تا حوزه عمرانی و غیره جای کار و همت دارد و این مستلزم این است مردم با انتخاب اصلح خود افرادی هم فکر ، پویا و پر تلاش را برای ورود به نهاد شورای شهر انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به این که شورا بودجه ای مخصوص به فعالیت های فرهنگی آموزشی و بهداشتی و ورزشی تصویب می کند اما متاسفانه در جای خود صرف نمی شود و مشکلات زیادی در این حوزه ها داریم.

عربانی با بیان اینکه نگاه ویژه ای باید به ورزشکاران و فعالیت های فرهنگی در مدارس و مساجد شود خاطرنشان کرد:باید از تئاتر های خیابانی با کمک اداره ارشاد برای نشاط مردمان شهر مان استفاده کنیم.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا اظهار کرد: مردم باید انتخاب اصلح داشته باشند و به نکاتی همچون پاکدست بودن و درایت و کفایت و امانت داری و خدمت به مردم در کاندیداها توجه کنند چرا که این ویژگی ها باعث بالندگی ، شکوفایی، عمران و آبادانی شهر صومعه سرا می شود.

عربانی افزود: مردم باید حتما روحیه مطالبه گری از کاندید ها داشته و پیگیر خواسته های خودشان باشند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.