×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
لزوم توجه ویژه به اشتغال پایدار درصومعه سرا/مصوبات لازم الاجرااست

یه گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از مهر،علی فتح اللهی در جلسه شورای اداری که غروب یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، با اشاره به پنجم مرداد سالروز برپایی نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی به دستور امام راحل اظهار کرد: نماز جمعه مولود انقلاب اسلامی است.

 وی به جایگاه و اهمیت برپایی نماز جمعه در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: نماز جمعه پایگاه فرهنگی و انقلابی محسوب می شود که تأثیر بسیار زیادی در سطح جامعه دارد.

فرماندار صومعه سرا برضرورت توجه و تقویت باورهای دینی و مباحث فرهنگی تأکید کرد و گفت: تقویت باورهای دینی و مسائل فرهنگ سبب رشد و توسعه جوامع شده که اعزام کاروان های راهیان نور یکی از این باورها محسوب می شود.

فعالیت ۷۰ کارگروه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در صومعه سرا

 فتح اللهی با اشاره به اینکه وجود باورهای دینی، اعتقادی و فرهنگی ضامن رشد و توسعه در بسیاری از این حوزه ها است، ادامه داد: راهیان نور به عنوان یک حرکت فرهنگی می تواند بسیاری از باورهای دینی، اسلامی، اعتقادی را تقویت کند به همین منظور مسئولان در برگزاری این حرکت فرهنگی باید همکاری و تعامل داشته باشند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه ۷۰ کارگروه و کمیسیون اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و عمرانی در صومعه سرا فعال هستند، یادآورشد: مسئولیت تمام این کارگروه ها برعهده فرمانداری است و هدف از تشکیل این کارگروه ها شناسایی و بررسی موانع و مشکلات حوزه تولید، پیشرفت، اشتغال و توسعه شهرستان و ارائه راهکار مناسب برای حل این مشکلات است.

وی به برگزاری جلسه فرمانداران با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان اشاره کرد و افزود: شهرستان صومعه سرا براساس آمار اعلام شده در این جلسه در شاخص های برخورداری وضعیت مطلوبی دارد.

فتح اللهی در ادامه با اشاره به وجود کمبودها در سیستم مدیریتی و برخی شاخص ها و گفت: متاسفانه در ایجاد اشتغال وبه ویژه اشتغال پایدار در سطح شهرستان باید تلاش بیشتری انجام شود.

استفاده از پتانسیل اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی به مردم

وی با بیان اینکه مسئولیت مسئولان با وجود مردم عینیت می یابد، خاطرنشان کرد: مردم پشتوانه واقعی نظام هستند و مسئولان باید در ارائه خدمات نسبت به آنها کوتاهی نکنند.

فرماندار صومعه سرا نحوه برخورد و خویشتن داری در برابر ارباب رجوع را از سوی مسئولان شهرستان صومعه سرا ضروری برشمرد.

وی همچنین با اشاره به مصوبات جلسات مختلف اجرای آنها از سوی مسئولان را الزامی عنوان و تصریح کرد: با هرگونه بی توجهی نسبت به اجرای این مصوبات برخورد می شود.

فرماندار صومعه سرا خواستار حضور پررنگ مسئولان در برگزاری برنامه های در سطح شهرستان شد، یادآورشد: اقدامات بسیار مناسبی در سطح شهرستان انجام شده که متاسفانه به اطلاع مردم رسیده نمی شود.

وی با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی باید از پتانسیل و ظرفیت اصحاب رسانه درباره اطلاع رسانی بهره گیری کنند، افزود: مردم باید از اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان مطلع شوند.

فتح اللهی در ادامه با به جلسات برگزار شده کمیته برنامه ریزی، گفت: بازدیدها از این تاریخ به بعد پروژه محور و برنامه محور خواهد بود تا تصمیمات نهایی در خصوص میزان اعتبارات تخصیصی گرفته شود.

وی همچنین به توزیع فرم هایی در بین مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان اشاره و اظهار کرد: مسئولان باید در مهلت مقرر این فرم ها را به فرمانداری ارسال کرده و عدم ارسال فرم ها به منزله نیاز نداشتن ان دستگاه به اعتبارات است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.