×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
پیداشدن یک آیفون X سالم در اعماق دریاچه‌ای در انگلستان پس از گذشت چند روز!

یک آیفون X در عمق دریاچه‌ای در انگلستان پیدا شده است. یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در سال‌های اخیر برروی اکثر تلفن‌های هوشمند ایجاد شده به اضافه‌شدن قابلیت ضدآب بودن این تلفن‌ها مربوط می‌شود، به‌طوری‌که یکی از معیارهای مهم افراد برای انتخاب تلفن‌هایشان به قابلیت ضدآب بودن تلفن بازمی‌گردد. شاید هیچکدام از ما تلفن‌های خودمان را به آب نمی‌اندازیم و با آن‌ها در استخر شنا نمی‌کنیم، اما همین قابلیت تحسین شرکت‌ها توسط افراد را به دنبال دارد.

غواصان پس از پیداکردن این تلفن متوجه شدند که صفحه‌نمایش آن روشن شده و تلفن کار می‌کند. این غواصان پس از تماس با خانه پدربزرگ صاحب گوشی، پیداشدن تلفن را به صاحب آن اطلاع دادند.

آنتونی هانستک یکی از اعضای تیم غواصی که تلفن را پیدا کرده است درباره این موضوع می‌گوید: “پس از پیداشدن تلفن درون دریاچه و بیرون آوردن آن انتظار نداشتم که سالم مانده باشد، اما پس از فشاردادن دکمه کناری و لمس کردن صفحه آن متوجه شدم که فرد صاحب تلفن یک تماس از دست‌رفته از طرف پدربزرگ خود دارد.”

این آیفون X متعلق به برد بیچ، یکی از کارمندان مجموعه‌های کنار دریاچه بود که چند روز پیش تلفن خود را به صورت اتفاقی درون آب انداخته بود. به گفته بیچ، پیداشدن تلفن از ضرر 800 پوندی آن جلوگیری کرد.

منبع خبر : آی تی رسان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.