×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
۱۹۰ ویژه برنامه هفته بسیج در صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز؛فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا گفت :به مناسبت هفته بسیج ۱۹۰ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در شهرستان صومعه سرا اجرا می شود .
سرهنگ جهانبخش آرمان در نشست خبری اظهارداشت: سپاه شعار بسیج پیشرو خدمت ، و امید آفرین امسال را عمل ثابت کرده است وی خاطر نشان کرد : ویژه برنامه های هفته بسیج ۴۰ برنامه محوری و شاخص و ۱۵۰ برنامه در سطح حوزه ها، کانون ها و پایگاه‌های مقاومت برنامه ریزی شده است که محرومیت زدایی و خدمت رسانی از برنامه های اصلی سپاه است .
وی از افتتاح ۳ واحد مسکونی در هفته بسیج در صومعه سرا خبر داد وافزود: قرار بود امسال ۳۰مسکن برای محرومین بسازیم که با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت سپاه و دستگاه های حمایتی ۱۹واحد آن در هفته دفاع مقدس تحویل داده شد ودر این هفته ۳واحد مسکونی با افزون بر ۳میلیارد ریال بهره برداری می شود ‌.
وی افزود: در این هفته بالغ بر ۴هزار غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می شود و علاوه بر آن هر پایگاه از دو تا ۵۰ عدد بسته معیشتی در روستاها براساس توانایی خود تهیه و در اختیار نیازمندان بویژه افراد آسیب دیده از بحران کرونا قرار می دهد .
وی در ادامه اظهارداشت: غبارروبی مزارشهدا ،دیدار با خانواده شهدا، ویزیت رایگان در درمانگاه شبانه روزی سردار سلیمانی شرکت در پویش نذر خون و پویش سلیمانی ها در راستای حل یک تا چند مورد از مشکلات روستا توسط پایگاه بسیج از جمله برنامه های این هفته است .
فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا افزود: از زمان شروع بحران کرونا و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر در قالب بسته های معیشتی و کمک های مومنانه تا کنون ۱۵ هزار بسته حمایتی بالغ بر ۴میلیارد تومان در این شهرستان توزیع شده است .
وی افزود: توزیع ۳۰هزار عدد ماسک و مواد ضدعفونی و بهداشتی در سطح مدارس از دیگر کارهای انجام شده در زمان بحران کرونابویژه در ایام محرم بوده است .

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.