×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
100 درصد طرح غربالگری شهید سلیمانی در صومعه سرا انجام شد

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز سرهنگ جهانبخش آرمان ظهر امروز در نشست هم اندیشی اصحاب بسیج رسانه شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد : صومعه سرا جزو شهرستان های برتر و موفق در طرح غربالگری خانه به خانه شهید سلیمانی در گیلان شد.

وی با بیان اینکه 100 در صد کار در طرح غربالگری خانه به خانه انجام شده است افزود: در این طرح ۴۲ نفر مشکوک به کرونا شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه ۷۵۰ نفر از بسیجیان در قالب ۱۷۵ گروه در این طرح شرکت کردند گفت: یک هزار و ۲۵۰ بسته حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی به نیازمندان شناسایی شده اهدا شد.

سرهنگ آرمان با اشاره به اینکه این طرح در سه استان گیلان زنجان و اردبیل انجام گرفته است تصریح کرد بسیجیان پایه کار و مردمان همراه و انقلابی صومعه‌سرا همکاری کردند تا اوضاع کرونا در این شهرستان مدیریت شود و مردم باید بیشتر کمک کنند تا هر چه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس شویم.

وی با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد : مردم انقلابی و بابصیرت شهرستان صومعه سرا پیشقدم بوده و در هفتم دی حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه سردار رشید اسلام سید شهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه تهدیدهایی علیه نظام و انقلاب را تبدیل به فرصت کرد افزود: نظام و انقلاب ما به خود افتخار می‌کند که شهدای در تراز قلی پور ها هم تنها و باکریها دارد.

وی گفت : دشمن بداند سربازان این مرز و بوم انتقام سخت و راهبردی از دشمنان خواهند گرفت و نظام و انقلاب ما به هیچ وجه نسبت به توطئه‌های دشمنان بی‌تفاوت نیست و نخواهد بود.

خبرنگار:عباس احمدزاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.