×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
172پروژه عام‌المنفعه عمرانی اقتصادی در صومعه‌سرا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز سید جلال سید محمدی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد هم‌زمان با هفته دولت ۱۷۲ پروژه عام‌المنفعه عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان توسط دولت تدبیر و امید به ثمر نشسته افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه آغاز هفته دولت است افزود : ازین جهت برای دولت تدبیر و امید این هفته اهمیت دارد که سال پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ۳۸ ترانس در این چند ماه در شهرستان نصب شده است گفت: در حوزه کشاورزی با توجه به ظرفیت هایی که در شهرستان وجود دارد بیش از ۳۳ آب بندان و رودخانه لایروبی شده که همچنان تعدادی درحال لایروبی هستند.

سید محمدی با اشاره به خدمات عمومی که در سطح روستاها انجام گرفته تصریح کرد: با تلاش هایی که تاکنون صورت گرفته حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب و تاسیسات تصفیه آب شهرستان به همت دکتر نوبخت و قاسم رمضانپور اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه برای بهسازی مناره بازار ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده است تا زمین های اطراف آن خریداری شود خاطرنشان کرد : در صددیم در هشت روستای صومعه‌سرا بازارچه محلی دائمی احداث کنیم و در هر بازارچه 20 غرفه برپا کنیم.

وی اظهار کرد: با ایجاد این بازارچه ها اقتصاد پایدار در روستاها ایجاد و اقتصاد شهرستان که مبتنی بر داد و ستد بازارهای محلی است تقویت می شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.