×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
برنامه‌های شهرستان بر مبنای دستورات مصوب ستاد کرونا است

سیدجلال سیدمحمدی صبح امروز(پنجشنبه، 30دی) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در شرایط کرونایی معلمان مدارس بیشتر از قبل و به صورت تمام وقت به آموزش دانش‌آموزان می‌پردازند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه قطعا آموزش از فضای مجازی سخت‌تر از فضای حقیقی است افزود: متاسفانه شهرستان صومعه‌سرا در وضعیت نارنجی قرار دارد و آمار روزانه نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه در این بحران بیماری، رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: تجمع‌ها سبب افزایش و رشد بیماری است و سبب محدودیت جامعه می‌شود.

سیدمحمدی با بیان اینکه طبق رنگ‌بندی وضعیت کرونایی باید دستورات مربوط به آن رعایت شود تصریح کرد: به دلیل اینکه وضعیت شهرستان نارنجی است باید تجمعات، نماز جمعه و مدارس تعطیل شوند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه برنامه‌های ما بر مبنای دستورات مصوب ستاد کرونا است بیان کرد: باید همه تلاش خود را کنیم تا از رنگ‌بندی‌ها خارج شده و به وضعیت آبی برسیم و جامعه هم روال عادی خود را پیش بگیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هشت اسفند سالروز نهاد امورتربیتی و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، خاطرنشان کرد: امور تربیتی نهاد مقدسی است که بانیان آن شهیدان رجایی و باهنر بودند و با اینکه این دو شهید بزرگوار در مقام ریاست جمهوری و نخست وزیری کشور قرار داشتند اما هیچگاه از کسوت معلمی درنیامدند و همچنان قداست معلمی را در خود حفظ کردند که این امر نشاندهنده‌ عظمت و جایگاه معلمی در اندیشه‌ این دو شهید گرانقدر است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.