×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
اجرای طرح ملی «لاله های روشن» در کلیه مدارس صومعه‌سرا

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و امتحانات داخلی نوبت دی ماه با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 2 لغایت 27 دی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: شیوه‌نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در نیمسال تحصیلی 1401-1400 و برنامه امتحانات نهایی نوبت دی ماه پایه دوازدهم به مدارس ابلاغ شده است.

وی گفت:  با توجه به حساسیت همیشگی در روند برگزاری امتحانات، تمهید مقدمات لازم در خصوص آماده سازی حوزه‌های اجرا و مدارس، برای برگزاری امتحانات نیمسال اول اندیشیده شده است.

 بالو با اشاره به اجرای طرح ملی لاله های روشن در کلیه مدارس شهرستان تصریح کرد: یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی با عنوان «لاله های روشن» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در کلیه مدارس شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به در آستانه بودن سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی  بیان کرد: شهید سلیمانی نمونه عالی اخلاق و تقوا و نه تنها یک شخصیت نظامی که یک شخصیت فرهنگی بود و شهادتش باعث اتحاد و همدلی بین آحاد ملت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شد لذا در همین راستا به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی، برنامه بزرگداشت این شهید والامقام به صورت همزمان در کلیه مدارس صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح نماد به منظور حمایت‌های روانی و اجتماعی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس شهرستان اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: طرح نماد به معنای نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان است که به عنوان یکی از برنامه‌های سند تحول بنیادین در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرایند جامعی را از شناسایی تا آموزش، درمان و مددکاری اجتماعی، شامل و با رعایت و ملاحظه مقتضیات و شرایط خاص مدارس در دوران کرونا، طراحی و اجرا می‌شود.

مائده فلاحتکارضیابری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.