×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
لزوم بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز سید جلال سید محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در ایام پیش رو دو انتخابات مهم ملی و محلی یعنی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم.

وی افزود: برای برگزاری این حرکت بزرگ ماه‌ها دست اندرکاران و امور برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را اجرایی کرده‌اند تا شاهد یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

فرماندار صومعه سرا انتخابات را یک حرکت بزرگ و نماد مردم سالاری دینی در جامعه دانست و گفت: باید در راستای پاسداشت این نماد بزرگ همه تلاش خود را به کار گیریم.

سیدمحمدی با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام خمینی رحمة الله تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی در تمام جهان موثر بوده و مقاومت را برای ما به ارمغان آورد.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی کشورمان در جهان در مقابل استکبار و ظلم ایستادگی کرده و این موفقیت ها ثمره اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به سال زراعی کشاورزان خاطرنشان کرد خوشبختانه تا به امروز با بارندگی های متعددی که در شهرستان صورت گرفته در زمینه کم آبی مشکلی به وجود نیامده است.

سیدمحمدی اظهار کرد: برای اینکه کشاورزان دچار مشکل کم آبی نشوند چندین پمپاژ در شهرستان راه‌اندازی شده و در آب بندان های زیادی لایروبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا قطب کشاورزی استان و دومین شهرستان در تولید برنج و وسعت اراضی شالیکاری است گفت ۳۸۵ پهنه آببندان در شهرستان موجود است که اگر در طول سال درست لایروبی و آبگیر شوند بسیار منبع مناسبی برای تامین آب کشاورزی هستند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.