×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024
مردم شهر صومعه سرا از عملکرد ضعیف شورای اسلامی این شهر نگرانند.

به گزارش پایگاه خبری میرزا کوچک نیوز؛ اسفندیار جوشن در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله عالی) خود را خدمتگزار مردم خواند و حضور مسئولان را در مواقع بحران مایه دلگرمی دانست واظهار کرد: شورای شهر و شهردار باید در مواقع بحرانی در کنار مردم باشند نه اینکه اصلا هیچ حضور نداشته باشند.

وی با اشاره بارش باران چند روز گذشته و آب گرفتکی تعدادی از معابر و خیابان های شهر صومعه سرا افزود: بنده هم مثل شهروندان عزیز از عملکرد شورای اسلامی شهر صومعه سرا انتقاد دارم چرا که در روز حادثه (پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت) هیچ کدام از اعضای شورای اسلامی را در کنار خود ندیدم.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه‌سرا در ادامه ضمن تقدیر از کارکنان زحمتکش شهرداری صومعه سرا ، و امداد گران هلال احمر و تبریک هفته هلال احمر با بیان اینکه رسیدگی به امورات شهر از وظایف ذاتی شورا و شهردار است گفت: در حادثه آبگرفتگی پنج شنبه گذشته بنده به همراه مدیران دستگاههای اجرایی کار شورای شهر را انجام دادم.

مهندس اسفندیارجوشن خطاب به همه مدیران دستگاههای اجرایی و مدیریت شهری در شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: در مواقع بحران هر دستگاهی باید به وظیفه خود آشنا وآن را به درستی انجام دهد تا دیگر شاهد چنین حوادثی ناگوار نباشیم.

وی همچنین منابع آب و شرکت آب و فاضلاب را مکلف کرد تا همکاری لازم را با شهردای در خصوص رفع مشکل آبگرفتگی و جمع آوری آب های سطحی را داشته باشند.

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا ضمن تاکید بر مشارکت و هم افزایی ادارت در مواقع اضطراری گفت: اعضای ستاد بحران لازم است آخرین لیست تجهیزات، امکانات و ماشین آلات سبک و سنگین خود را در اختیار ستاد بحران فرمانداری قرار دهند تا ضمن به هنگام نمودن بانک اطلاعاتی فرمانداری در صورت نیاز سایر دستگاههای خدمات رسان شهرستان، همپوشانی لازم جهت خدمات رسانی بهتر صورت گیرد.

مهندس اسفندیار جوشن در بخش دیگری از سخنانش بر شناسایی مناطق آسیب پذیر و انجام اقدامات لازم برای کاهش خسارت‌های احتمالی تاکید و اعضای ستاد مدیریت بحران رامکلف کرد تا مستندات خود را جمع آوری و در اختیار استان قرار دهند.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.