×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024
کشف لوازم یدکی قاچاق در صومعه سرا

به گزارش پایگاه خبری میرزا کوچک نیوز؛رئیس اداره صمت صومعه سرا از انهدام یک باند عرضه خارج از شبکه لوازم یدکی تقلب دراین شهرستان خبر داد.

جمهور قلی زاده امروز پنج شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ با اعلام اینکه حسب شکایت یکی از شهروندان باسامانه ستادخبری ۱۲۴مبنی برفروش تسمه تایم تقلبی موضوع در دست بررسی قرار گرفت اظهار کرد: به همین منظور موضوع به بازرسان اداره صمت ارجاع و تیم مشترک بازرسی با حضور کارشناس اداره صمت،  پلیس آگاهی و بازرس بسیج اصناف از محل واحدصنفی مذکور بازرسی وکالای تقلبی و قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه از این واحدصنفی که در یکی از بخش های شهرستان اقدام به فروش لوازم یدکی می کرد افزود: از این واحد صنفی بیش از ۲۰۰ قلم لوازم یدکی تقلب کشف و ضبط شد.

قلی زاده ادامه داد: بازرسان همچنین در حین بازرسی یک دستگاه وانت که اقدام به توزیع لوازم یدکی قاچاق و تقلبی می نمود توقیف که کالاهای مذکور کشف و ضبط و خودرو به پارکینگ منتقل و هر دو متهم باتشکیل پرونده جهت سیر قضایی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صمت صومعه سرا با بیان اینکه شهروندان عزیز حتما از مراکز رسمی و معتبر اقدام به خرید لوازم یدکی نمایندخاطر نشان کرد: همچنین در زمان خریدبه علامت استاندارد توجه نموده و نیز به اخذ فاکتور از واحدهای صنفی اقدام کنند.

قلی زاده در پایان تاکید کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات شامل گرانفروشی کم فروشی تقلب قاچاق و… آن را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

خبرنگار:عباس احمدزاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.