×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
استاندار گیلان، دل در گرو اعتلای استان دارد/ تأکید استاندار بر گسترش فضای آزاد رسانه ای

میرزا کوچک نیوز:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: بنده دکتر نجفی را فردی دیده‌ام که دل در گرو اعتلای استان دارد و گسترش فضای آزاد رسانه‌ای همیشه مورد تأکید ایشان بوده و هست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی در گفتگویی درخصوص اتفاقات اخیر رسانه ای در استان اظهار کرد: در فضای موجود، انتظار از رسانه ها این است که با کمک به دولت و بدنه آن در استان به وحدت و همدلی بیشتر در جهت رشد و توسعه استان کمک کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: استاندار گیلان در طول سه سال گذشته از هر گونه کمکی که در جهت تقویت رسانه های گیلان بوده، دریغ نداشته و خود از حامیان نقد سازنده در استان بوده است.

فاضلی ادامه داد: بنده دکتر نجفی را فردی دیده ام که دل در گرو اعتلای استان دارد و صدور مجوزهای بی شمار و بی سابقه برای رسانه های مختلف گیلان در راستای تنویر افکار عمومی و گسترش فضای آزاد رسانه ای مورد تأکید ایشان بوده و هست.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان فردی واقع گرا، معتدل و کوشاست، تصریح کرد: هیچ گونه استبداد رأی در برخورد با رسانه ها از ایشان دید نشده و همواره تأکید بر تعامل با رسانه های منتقد داشته اند.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نقد آزادانه را یکی از اصول مردم سالاری در کشور عنوان کرد و افزود: همان گونه که در فضای سیاسی و اجتماعی کشور مشاهده می کنید رسانه ها در زمان دولت تدبیر و امید آزادانه به نقد تمام مسئولین کشور پرداخته و گاهی حتی دستاوردهای بزرگ را هم به بوته نقد می کشانند.

فاضلی ابراز داشت: انتظار ما از رسانه های استان این است که با رعایت اخلاق رسانه ای، تخریب اشخاص و دستاوردها را نقد محسوب نکرده و با گزینش بخشی از خبر، سعی در القای نظرات یا عقاید خود نداشته باشند.

وی گفت: در طول دو سال گذشته نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان متولی حوزه رسانه در استان، مشی خود را بر این اساس قرار داده که تخلفات رسانه ها و تذکرات این اداره کل به آن ها علنی نشده و در راستای اصلاح امور رسانه ای گام برداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اذعان کرد: ما تمام فعالان رسانه ای را جزیی از خانواده فعال رسانه ای استان می دانیم و انتظار داریم تا همه در جهت اعتلای این خطه زرخیز و پرافتخار گام بردارند.

فاضلی در پایان یادآور شد: گیلانیان در همه تاریخ، مردمی شجاع، غیور، فرهنگ دوست و دانشمند بوده اند و امروز هم باید دست به دست هم دهیم تا به سوی آبادانی و سرافرازی این سرزمین گام برداریم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.