×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اعزام دانش‌آموزان بی‌بضاعت صومعه‌سرایی به مشهد مقدس

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سید سعید زربافی، معاون پرورشی آموزش و پرورش صومعه‌سرا با تبریک پیشاپیش دهه کرامت اظهار کرد: گرامیداشت دهه کرامت می‌تواند تاثیر گسترده‌ای بر مردم در بعد معنوی و فرهنگی داشته باشد.

پوی افزود: امروز شاهد هجمه فرهنگی دشمنان در مغرب زمین به سوی جوانان و نخبگان جامعه هستیم و راهکار برون رفت از همه این تهدیدات و مصون سازی جامعه از هجمه‌ها، کرامت است.

 معاون پرورشی آموزش و پرورش صومعه‌سرا بهترین زمان برای حرکت به سوی مصون سازی جامعه از هجمه فرهنگی دشمن را دهه کرامت دانست و گفت: دهه کرامت به واقع ظرفیت بزرگی برای فرهنگ سازی و مصون سازی جامعه از هجمه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است.

 زربافی با بیان اینکه آموزش و پرورش صومعه‌سرا برنامه‌های متنوعی در این دهه برگزار می‌کند، تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌های این نهاد، اعزام دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان به مشهد مقدس است.

 وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بی‌بضاعتی که تا کنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: جشن دهه کرامت در کانون‌های تابستانی اوقات فراغت برگزار می‌گردد.

 معاون پرورشی آموزش و پرورش صومعه‌سرا اظهار کرد: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در نمازخانه آموزش و پرورش، تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب در رده همکاران و دانش‌آموزان، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا همراه با سخنرانی و اعزام دانش‌اموزان دختر رتبه ساز مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری به اردوی زیارتی داخل استانی از جمله برنامه‌های این نهاد در دهه کرامت است./شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.