×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
افتتاح 3 پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان صومعه سرا

به گزارش میرزا کوچک نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر:فرماندار صومعه سرا ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح سه پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم است.

حسین اسماعیل پور با بیان اینکه در شهرستان صومعه سرا تلاش شده تا هزینه ها کاهش، کارایی و اثربخشی افزایش یابد. ، گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری همه مسئولان این امر تحقق یافته است.

وی با اشاره به افتتاح ۱۵۰ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی و درمانی در صومعه سرا در طی هفته دولت، افزود: امسال شاهد افزایش ۱۲۰ درصدی در اعتبار پروژه ها و ۴۰ درصدی در تعداد پروژه ها هستیم.

فرماندار صومعه سرا تکمیل پروژه ها ناتمام را از اولویت های مسئولان شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: برای اولین بار شهرستان صومعه سرا با شاخص برخورداری بیش از ۹۸ درصدی از گاز طبیعی به عنوان شهرستان سبز معرفی می شود.

افتتاح سه خانه بهداشت در روستاهای صومعه سرا  

رئیس شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا نیز در ادامه این مراسم  با اشاره به عملکرد حوزه بهداشت و درمان شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته و ماه های نخست سال جاری فعالیت های خوبی در حوزه بهداشت و درمان صومعه سرا رخ داده است.

محسن حسین زاده به ساخت، تعمییر و نوسازی مراکز بهداشتی در ۱۳ روستای صومعه سرا اشاره کرد و افزود: همچنین شاهد راه اندازی مرکز کوهورت که یکی از علمی ترین مراکز در کشور و استان بوده در شهرستان صومعه سرا بودیم.

وی با بیان اینکه یک مرکز آموزش بهورزی به عنوان قطب آموزش منطقه غرب گیلان نیز در صومعه سرا افتتاح شده است، گفت: این مرکز به عنوان یک دانشکده کوچک به آموزش و تربیت بهورزان شهرستان های غرب گیلان می پردازد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا با اشاره به در دست ساخت بودن مرکز بهداشتی درمانی کسما به همت یکی از خیران شهرستان با سرمایه ۵۰۰ میلیون تومانی، یادآورشد: مجوز ساخت مرکز بهداشتی ودرمانی مرجقل و ساخت مرکز شماره دو شهرستان صومعه سرا نیز گرفته شده است.

وی به کسب رتبه اول از نظر بهداشت و درمان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان صومعه سرا در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: این موفقیت به دلیل وجود تعامل و همکاری مناسب بین مسئولان شهرستان کسب شده است.

حسین زاده با اشاره به کنلگ زنی کلینیک ویژه تخصصی صومعه سرا در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع در هفته آینده، گفت: این مرکز در سال آینده نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

برای ساخت سه خانه بهداشت در روستاهای شهرستان صومعه سرا در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از این پروژه ها تعدادخانه های بهداشت صومعه سرا ۷۶ مرکز رسید. همچنین در سال ۹۵ نیز ۱۲ خانواده بهداشت در این شهرستان ساخته شده است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.