×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
الحاق سنگسر به بافت شهری/ عدم‌پست برق مشکل اصلی گوراب زرمیخ/ ۷ونیم میلیارد تومان اعتبار شهرداری

مهدی عابدینی در گفتگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز با بیان اینکه از زمان شروع به کار شورا اقداماتی انجام شده است اظهار کرد: ۲ اداره آبفا و برق که از ادارات حساس هستند در شهر وجود دارد که بسیاری از کارها با همکاری هم انجام می شود.

وی با اشاره به کارهایی که با همکاری آبفا انجام شد افزود: ایجاد شبکه دفع فاضلاب (آب های سطحی) به طول ۵۰۰ متر درخیابان امام رضا نخستین اقدام بود که سبب شد از آبگرفتگی منازل آن منطقه جلوگیری شود.

سخنگوی شورای شهر گوراب زرمیخ گفت: ایجاد شبکه فاضلاب در خیابان طلوع به طول ۳۰۰ متر از دیگر اقدامات بود که نسبت به فاضلاب این منطقه کمک زیادی کرد.

عابدینی با اشاره به اینکه یکی از کارهای بزرگ شورای این دوره وصل شدن آب شرب شهر گوراب زرمیخ به هزار روستا بود تصریح کرد: از دوره چهارم شورا این کار شروع شده بود و بخش تکمیلی در دوره این شورا انجام و به دست مسئولان استان افتتاح شد‌

سخنگوی شورای شهر گوراب زرمیخ بیان کرد: شبکه آب شهری به طول ۵ کیلومتر در اطراف شهر(سیدکلثوم_خیابان سردار جنگل خیابان شهید صفری) استارت آن زده شده که حدود سه کیلومتر کار انجام شده است و تا پایان سال با توجه به قول هایی که داده‌شده به بهره برداری می رسد‌.

وی خاطرنشان کرد: لایروبی و دیواره سازی به طول یک کیلومتر در منطقه کانال سنگسر به گوراب زرمیخ داشتیم که سبب جلوگیری از آبگرفتگی منازل ان منطقه شده است.

عابدینی با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ گوراب زرمیخ نداشتن پست برق است اظهار کرد: جلسات متعددی با مدیران مربوطه داشتیم که حدود ۵۵ میلیارد تومان هزینه بر است که با توجه به شرایط اقتصادی دولت این مسیر سخت است.

وی با بیان اینکه در زمینه برق پیگیری های متعدد داشته ایم افزود: ۱۰۰ تیربرق و هشت کیلومتر کابل خودنگهدار و یک ترانس از اقداماتی بود که انجام شده است.

عابدینی با بیان اینکه ایجاد برج نور درخیابان شهید اختری بهسازی معابر و … از دیگر اقدامات شهرداری و شورای گوراب زرمیخ عنوان کرد و گفت: برای زیباسازی شهر علاوه بر اینکه کارهای زیادی از پایه های برق تا نصب گلدان انجام شده باز هم اقداماتی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه ما ۵ برج نور تهیه کردیم که آماده نصب است تصریح کرد:یکی از اقدامات قابل تحسین این دوره مستقر شدن پلیس راهور در گوراب زرمیخ است.
سخنگوی شورای شهر گوراب زرمیخ با بیان اینکه برای رفع معضل ترافیک شهر سه برنامه را در دست اجرا داریم خاطرنشان کرد: یکی استقرار پلیس راهور بود و بعدی جابجایی بازارهفتگی است.

سخنگوی شورای شهر گوراب زرمیخ با بیان اینکه درصددیم ایستگاه آتش نشانی به‌صورت مسقل فعالیت کند اظهار کرد: جشنواره آلوچه که به ثبت ملی رسید یکی دیگر از کارهای قابل تحسین ما است.
عابدینی با بیان اینکه در زمینه گسترش فضای شهری در خیابان طلوع شروع به جدول گذاری کردیم و اخر این جاده به مهویزان هم قرار است دو بانده شود و بلواری تعبیه شده است افزود: موزاییک کاری برخی از معابر هم توسط شهرداری انجام گرفته است.

وی از الحاق منطقه سنگسر و انتهای خیابان سردار جنگل به بافت شهری خبر داد و گفت: به زودی این الحاق انجام و مشکل ساخت و ساز حل خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر گوراب زرمیخ تصریح کرد: اسلحه خانه ای در گوراب زرمیخ داریم که به دلیل عدم بودجه و اعتبار تا کنون نتوانستیم بازسازی کنیم.

وی با بیان اینکه دیواره سازی و بهسازی پارک هم انجام گرفته است خاطرنشان کرد:امنیت این پارک را تامین کردیم تا خانواده ها با خیال راحت در آنجا حضور پیدا کنند‌.

عابدینی با بیان اینکه در زمینه ورزشی کارهایی صورت گرفته است اظهار کرد: به زودی سالن نیمه کاره گوراب زرمیخ باید تکمیل شود‌.

سخنگوی شورای شهر گوراب زرمیخ افزود: اگر به زودی تیم فوتبالی برای شهر راه اندازی بشود از زمین فوتبالی که در دست بهسازی است به خوبی استفاده کند.

وی با بیان اینکه در این دوره سعی کردیم خالصانه کار کنیم گفت: اعتبار شهرداری گوراب زرمیخ که یک شهرداری نوپا است با نداشتن درامد پایدار؛ ۷ونیم میلیارد برای سال جاری است که ۶۰ درصد تحقق ‌یافته است.

عابدینی بیان کرد: با این اعتبار باید کلیه کارهای عمرانی و پرداخت حقوق پرسنل انجام شود و مطالبات پیمانکاران نیز پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه به زودی در زمینه اسفالت اقداماتی در دست اجرا داریم گفت: برنامه ما برای ادامه راه گسترش فضای شهری با ایجاد معابر و پیاده رو سازی و ..‌‌ است.

عابدینی تصریح کرد: از آنجایی که شهر گوراب زرمیخ یک شهر طولی است نیاز می باشد که با ایجاد بلوار و …. به آن عرض دهیم.

وی با بیان اينکه برای جذب گردشگر هم زیباسازی اهمیت زیادی دارد خاطرنشان کرد:در زمینه گردشگری هم سرمایه گذار آورده ایم و چون شهر ما کوهپایه ای است اگر بخواهیم برنامه‌محور حرکت کنیم می تواند این شهر در زمینه جذب گردشگر کارهای بزرگی انجام دهد‌.

خبرنگار:عباس احمدزاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.