×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
انتخابات با آرامش و بدور از هرگونه تنش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری میرزا کوچک نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری صومعه سرا، فرماندار صومعه‌سرا ظهر امروز طی جلسه ای اعتبارنامه نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به منتخب مردم صومعه سرا اعطاء کرد.
سید کاظم دلخوش منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس دهم در این مراسم ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب هیئت اجرایی، فرمانداری و اعضای شورای تامین اظهار کرد: خدا را شاکریم که انتخابات مجلس دهم شهرستان صومعه‌سرا با آرامش و بدور از هرگونه تنش برگزار شد.
وی با بیان اینکه اقدامات هیئت اجرایی قابل تحسین است، افزود: علی رغم تجریه در بحث برگزاری انتخابات همواره تابع مقررات و قوانین بوده‌ایم.
دلخوش با تاکید بر اینکه مردم حق دارند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، خاطرنشان کرد: تلاش افراد با هر سلیقه‌ای که در عرصه انتخابات حضور یافتند قابل تقدیر و تحسین است.
وی ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان صومعه‌سرا به عنوان رئیس هیئت اجرایی صومعه‌سرا یکی از بهترین هئیت‌های اجرایی در طول تاریخ انتخابات شهرستان را انتخابات دور دهم دانست.
دلخوش به وظیفه رسیدگی و پیگیری منصفانه و عادلانه هیئت اجرایی اشاره کرد و گفت: باید تابع ولایت فقیه بود تا مملکت را بسازیم، ولایت‌مداری به معنای پیرو رهبر بودن است.
وی با بیان اینکه طی دو ماه پیگیر رفع مسائل و مشکلات شهرستان بوده‌ام، تصریح کرد: مسائل مربوط به شهرستان باید با سرعت و جدیت بیشتری دنبال شوند.
نماینده منتخب مردم صومعه‌سرا در محلس دهم به پیگیری وضعیت شش مرکز بهداشت شهرستان صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: تا یک ماه آینده هیچ شهری از گوراب زرمیخ، تولمات و صومعه‌سرا بدون فاضلاب نخواهد بود.
وی از پیگیری وضعیت پروژه‌های اتصال آب گوراب زرمیخ-پشتیر، لوله‌های آب، چاه، شش مرکز بهداشت، کلینیک تخصصی، سالن‌های ورزشی در دانشکده منابع طبیعی، دانشگاه پیام نور صومعه‌سرا، کُله‌سر، چمثقال، واقعه‌دشت، اباتر و گوراب زرمیخ در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: در طی این مدت با مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی جهت اخذ امکانات و رفع مشکلات دیدار و نشست‌هایی صورت گرفته است.
دلخوش متذکر شد: طی برگزاری نشست‌ها و پیگیری‌ها تمام مشکلات در زمینه اخذ امکانات فاضلاب و آب شهرستان صومعه‌سرا رفع شده است.
نماینده منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس دهم با اشاره به نامگذاری سال 95 بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ابراز کرد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی به طور جد وارد اقدام و عمل شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.