×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 15 April , 2024
بازار صنعت بسته بندی در ایران بسیار خوب است/ارزش افزوده شرکت بسته بندی پدیده عرش بالا ۵۰ در صد است

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران نیوز،نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در حاشیه افتتاح  شرکت تولید پاکت های چندلایه پدیده عرش نوین در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه استان گیلان استانی کشاورزی است گفت: صنایعی که مرتبط با بخش کشاورزی باشد  مانند تبدیلی و بسته بندی جز اولویت های وزارت صنعت معدن  تجارت است .

وی افزود : خوشبختانه این واحدی که امروز افتتاح شد  به دست خانواده با والتانیان  با دانش فنی که سالها در خارج کشور یاد گرفته اند ، محصول بسته بندی مواد غذایی اعم از لبنیات ، آبمیوه و .. را در این مکان شروع کردند که شدیدا مورد نیاز کشور هست و ما در حال حاضر این بسته بندی را از خارج وارد میکنیم ، هرچند تولید اسن شرکت بسیار کمتر از  نیاز کشور است اما شروع خوبی است.

نعمت زاده گفت: این شرکت با کمک بانک ملی  شکل گرفته که جا دارد از آقای  حسین زاده و همکارانش در استان تشکر کنیم که  کمک کردند و امروز هم قول دادند تا سرمایه در گردش این کارخانه را تامین کنند که با ظرفیت کامل  بتوانند فعالیت کنند.

وی افزود: ظرفیت کامل این کارخانه  حدود ۳٫۸ میلیارد جعبه  ۲۰۰ سی سی تا  ۳۳۳ سی هست که می توانند برای مواد غذائی در این مکان تولید کنند

وزیر صنعت معدن تجاررت با اشاره به این که این تولیدی مشابه همان بسته بندی سوئدی با نام تترا پک است گفت:این شرکت سوئدی شاید ۴۰ تا ۵۰ درصد تولید جهانی را به خود اختصاص داده و انشاالله این واحد نیز با اسم پعن پک که  مخفف اسم شرکت است عرضه خواهد شد و امیدواریم  در آینده شاهد توسعه اینجا باشیم

وی افزود :یکی از برنامه های مدیر این کارخانه  ساخت ماشین آلات خود بسته بندی و پکینگ مواد غذایی است که  از این بسته ها استفاده میشود ، ماشینی است که از یک طرف مواد بسته بندی و از طرف دیگه مواد غذایی می آید که ایشون قول داده اند تا یک  سال آینده  نمونه های ماشین به بازار بی آید و برنامه ایی که دارند این است که ماشین آلات را به صورت اجاره ایی در اختیار شرکت های مواد غذایی  قرار بدهند که یک راهکار بسیار خوبی است و در دنیا هم تجربه شده .

نعمت زاده گفت: آینده این واحد بسیار خوب است و بازارش هیچ مشکلی ندارد و مواد اولیه  بجز کاغذش همه پلیمر ها در ایران تولید مشود.هرچند فعلا مواد اولیه به خاطر گارانتی از خارج وارد شده ولی چون پلی اتیلن  سبک و سبک خطی است در ایران تولید میشود و فویل ۶٫۳ میکرون به کار رفته در این بسته بندی هم در ایران هست اما بسیار کم که باید با برنامه این موضوع را هم رفع کنیم.

وی در پایان گفت: این تولیدی با این تجهیزات مدرن  اولین شرکت تولید پاکت های چندلایه در ایران است که تقریبا با ارزش افزوده بالا ۵۰ در صد می باشد که امید واریم اینگونه شرکتها در ایران و گیلان توسعه یابند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.