×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تجهیز دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا به سيستم VOIP

همزمان با سومین روز از هفته دولت طی آئینی ، برای اولین باردانشکده فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا  در بین مراکز آموزش عالی استان گیلان به سيستم VOIP مجهز شد.
رییس دانشکده فنی وحرفه  ای صومعه سرا گفت:  این سیستم يک فن‌آوری ديجيتالی است که می ‎تواند صدا و تصوير  را توسط بسته‌های اطلاعاتی IP ، در بستر فیبرنوری و از طريق اينترنت و اينترانت ارسال کند.
سیدهاشم میربهاری اظهار داشت:  اين سامانه باعث ارتباط سريع و بد‌‌ون هزينه ميان اين مرکز  با سایر بخش های دانشکده در هر نقطه شهر  و ارتباط با دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، و یا هر مرکز د‌‌يگری که از اين سيستم  استفاده می کند، خواهد گردید و با نصب و راه‌اندازی سيستم VOIP  به شماره ۴۴۹۲۰ در دانشکده  امکان مکالمات صوتی و تصويری ايمن‌ و امن با صرفه اقتصادی بالاتر و کيفيت بيشتری ميان کارکنان و دانشگاه های  ديگر فراهم شده، که در کاهش هزينه های ارتباطی اين دانشکده  تاثير به سزايی دارد.
وی خاطرنشان کرد: سيستم VOIP با همکاری متخصصان و کارشناسان  دانشکده  فنی و حرفه ای صومعه سرا و با مساعدت اداره مخابرات شهرستان و شرکت مخابرات استان، نصب و راه اندازی و هزينه‌های مربوطه از محل اعتبارات دانشکده فنی و حرفه ای که از دانشگاه های دولتی و وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد،  تأمين شد‌‌ه است.
وی افزود:  عدم نیاز این فناوری  به کابل کشی جدید ، امکان ضبط و بازبینی مکالمات، توسعه نامحدود بهره برداران بدون نیاز به هزینه کرد مجدد، امکان انتقال مکالمات به موبایل همکاران با نرم افزار Zoiper ، امکان ارسال فکس بدون دستگاه فکس و حتی ارسال به ایمیل همکاران از دیگر مزایای سامانه ارتباطی VOIP است.
دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا در سال ۷۳ تاسیس و اینک پذیرای بیش از ۱۲۰۰ دانشجو در ۲۳ رشته گرایش فنی و مهندسی می باشد.

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.