×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
حوادث فتنه ۸۸ برای هیچ فرد مسلمانی پذیرفتنی نیست

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران خبر:سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به اینکه مردم برای پایداری نظام جمهوری اسلامی شهدای بسیاری تقدیم نظام کردند گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه رهنمود های رهبر انقلاب و مدیریت امام و همینطور حول محور مردم به وجود آمده.

وی افزود : از ابتدای انقلاب دشمنان ما مثل آمریکا اسرائیل و انگلیس همیشه در تلاش بودند تا بر علیه ملت ما موضع گیری کنند و تحریم هایی که انجام شد یکی از نشانه های خصومت دشمنان این ملت و مملکت بر علیه ایران بود.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: قطعا در طول تاریخ از زمان انقلاب تا کنون  مردم برای حفظ نظام،دین و ناموس این مملکت جان فشانی کرده اند و هیچ وقت پذیرفته نیست که بیگانگان بخواهند در این کشور آشوب به پا کنند و یا  بعضی از عواملشون در داخل کشور حوادثی مانند سال ۸۸ که به فتنه معروف شد به وجود آوردند و با دین و زندگی مردم بازی کرده و به مقدسات مردم توهین کنند،این جریانات برای هیچ فرد مسلمانی پذیرفتنی نیست.

دلخوش با تاکید بر اینکه ما در کشور رهبر داریم و باید تابع رهبر باشیم گفت: وضیفه ما این است که پشت سر رهبر باشیم ،البته نه آنقدر عقب که از پشت بی افتیم  که بعضی از قافله جا می مانند و مطمئنا جلو تر از رهبر هم نباید حرکت کنیم و تبعیت از رهبری را سرلوحه کار هایمان قرار دهیم.

وی در ادامه گفت: اگر می بینیم امروز مردم بعضی از کشورهای مسلمان در خون خود خودشان میغلطند داعش و تکفیری ها به  آنجا هجوم آورده اند یکی از دلایل آن نبود رهبریت دینی سالم است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.