×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم منعکس کننده برنامه های کنگره باشند

به گزارش میرزاکوچک نیوز،مسئول کمیته امور شهرستان‌های کنگره ملی 8هزار شهید گیلان ضمن دعوت از خبرنگاران برای حضور پرشور در انعکاس برنامه های کنگره ملی 8هزار شهید گیلان گفت: خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم می توانند منعکس کننده برنامه های کنگره باشند.

داداشی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن شهید درویشوند برگزار شد با اشاره به آغاز فعالیت کاروان خبری فجر از ابتدای دی ماه اظهار کرد: دیدار با آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و دیدار با خانواده شهیدان طاهرنیا و شهیدان امین اصغری از برنامه های آغازین کاروان خبری فجر گیلان بود.

وی با بیان اینکه بیش از 200 خبرنگار در کاروان خبری سازماندهی شده اند گفت: محور فعالیت های کاروان خبری انعکاس برنامه های انقلاب اسلامی در دهه فجر، انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و همچنین انعکاس فعالیت های کنگره 8هزار شهید گیلان است.

مسئول کمیته امور شهرستان‌های کنگره ملی 8هزار شهید گیلان با اشاره به گذشت یک قرن از فعالیت های ستاد کنگره افزود: رسانه های استان، گزارش هایی مرتبط با کنگره تهیه نمایند تا فعالیت ها و مجاهدت های مردم گیلان به طور شایسته به گوش ایرانیان و جهانیان برسد.

داداشی با اشاره به مجاهدت های رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس ادامه داد: رسانه ها نقش مهمی در استخراج گنجینه عظیم دفاع مقدس دارند.

وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات و رسانه قرار داریم و بهره مندی از این پتانسیل می تواند در پیشبرد اهداف موثر باشد گفت: هم اکنون بیش از 240 نشریه مکتوب و الکترونیکی در استان فعال است.

مسئول کمیته امور شهرستان‌های کنگره ملی 8هزار شهید گیلان ضمن دعوت از خبرنگاران برای حضور پرشور در انعکاس برنامه های کنگره ملی 8هزار شهید گیلان خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم می توانند منعکس کننده برنامه های کنگره باشند.


منبع:ایسنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.