×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
سالن بوکس شهرستان صومعه سرا بازگشایی شد

به گزارش میرزا کوچک نیوز،رئیس هیئت بوکس شهرستان صومعه سرا گفت: سالن بوکس شهرستان صومعه سرا که به‌دلیل تعمیرات، مدت‌ها به بیرون شهر انتقال داده شده بود پس از پایان تعمیرات دوباره بازگشایی شد.

سیدجواد حسینی،از افتتاح سالن بوکس  این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل تعمیرات، مدت‌ها رینگ و سالن محل تمرین بوکس به بیرون شهر انتقال داده شده بود که به جهت دشواری تردد، امکان شرکت در این ورزش برای ورزشکاران مبتدی و نوجوان برای آموزش در این رشته مقدور نبود.

وی افزود: با تلاش و حمایت رئیس اداره ورزش شهرستان صومعه‌سرا که خود از قهرمانان به‌ نام کشور است، سالن نوساز رزمی استاد بخست افتتاح شد و کلاس بوکس با امکانات کامل شامل 6 عدد کیسه بوکس آویز و کیسه زمینی و کاملا آینه‌کاری شده و دارای رینگ بوکس زمینی و سیستم گرمایشی و سرمایشی در اختیار هیئت بوکس شهرستان قرار گرفت که در این‌باره جا دارد از زحمات و پیگیری ایشان و فرماندار محترم  تشکر و قدردانی کنم.

رئیس هیئت بوکس شهرستان صومعه سرا گفت: در حال حاضر روزهای فرد در سالن تختی صومعه سرا و روزهای زوج در سالن شهید نظرعلی کسما کلاس آموزش بوکس برای ورزشکاران و علاقه مندان دائر است و هیات بوکس شهرستان صومعه سرا در نظر دارد در راستای توسعه و گسترش این رشته پرطرفدار و المپیکی در آتیه، کلاس‌های آموزش بوکس را در بخش سردارجنگل و تولمات راه اندازی نماید.

حسینی اظهار کرد: با توجه به توانمندی و درایت نماینده منتخب شهرستان جناب دلخوش و پیگیری مستمر فرماندار پرتلاش و کاردان و درک و دانش بالای ورزشی ریاست اداره ورزش شهرستان، در آینده‌ای نه چندان دور، ورزش بوکس در این شهرستان از حالت رکود و سکوت خارج گردیده و به اوج خود خواهد رسید.

رئیس هیئت بوکس شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: صومعه سرا دارای استعدادهای فراوان در امر ورزش است و برای جذب ورزشکاران مستعد، برنامه‌های متعدد استعدادیابی مدارس را در سطح شهرستان جزء برنامه و در دست اقدام داریم.

وی گفت: بنده خودم از قهرمانان ورزشی هستم و در گذشته دبیر هیئت بوکس شهرستان و مسئول روابط عمومی بوکس گیلان بودم و در حال حاضر در حال بوکس کردن و تمرینات آماده‌سازی این رشته ورزشی هستم و از هیچ تلاشی برای توسعه بوکس شهرستان دریغ نمی‌کنم و دست تمامی افرادی که توان همکاری با هیات را دارند و مستعد امر ورزش هستند را به گرمی می‌فشارم.

رئیس هیئت بوکس شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: متاسفانه ذهنیت مردم نسبت به رشته ورزشی بوکس ذهنیت خوبی نیست و تداعی کننده خشونت و درگیری و نزاع است که در این مورد باید عرض کنم ورزش بوکس بسیار جذاب و ظریف و در عین حال بسیار مهیج و مردانه است و فرد را آماده مقابله و نبرد در مقابل سختی‌های زندگی می‌کند./تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.