×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شهدا هیچ‌وقت از آمریکا نترسیدند

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سردار محمد عبدالله‌پور دیشب در هفتمین یادواره شهدای شهرک گلسار در حسینیه شاهد و ایثار این شهر با تبریک میلاد حضرت زینب (س) اظهار کرد: خدا را شاکریم ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن عظمت بزرگی را آفرید.

وی، وجود شهدا در جامعه را برکت توصیف کرد و افزود: شهدای دهه 60 با شهیدان دهه 90 در رقابت هستند و نمی‌توانیم به‌سادگی شخصیت شهدا را بشناسیم و از آن عبور کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نام ائمه (ع) به برکت خون شهدا در دنیای غرب گسترش پیدا کرده است، تصریح کرد: شهدا به بشریت تنفس دادند و زندگی را معنا کردند.

عبدالله‌پور ایستادگی آزادگان در مقابل ظلم و ستم را به برکت خون شهدا خواند و بیان کرد: اگر می‌خواهیم با شهدا بیعت کنیم باید در مسیر آنها حرکت کنیم.

وی به ویژگی شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا برای خدا کار کردند و گام برداشتند، در مسیر زندگی دنبال احکام الهی بودند و با دعا و نماز رابطه صمیمانه با خداوند برقرار کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدا نسبت به حفظ بیت‌المال تمام تلاش خود را به‌کار بردند، خاطرنشان کرد: نگاه شهدا به بیت‌المال ویژه بود و تلاش کردند بهترین بهره‌برداری را داشته باشند.

عبدالله‌پور، شهدا را طرفدار مظلوم توصیف کرد و یادآور شد: شهدای مدافع حرم برای حمایت از مظلومان غزه، لبنان، عراق و سوریه جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه هشت شهید مدافع حرم در گیلان داریم، اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند حرم امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و زینب (س) را تخریب می‌کردند.

* قبله برخی در داخل آمریکا شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان به ایستادگی شهدا در مقابل ظالمان اشاره کرد و افزود: اکنون قبله برخی در داخل آمریکا است، آمریکایی که جنایت‌های بسیاری در منطقه انجام داده است.

عبدالله‌پور با اشاره به کشتار مسلمانان توسط ایادی آمریکا در منطقه، بیان کرد: برخی می‌خواهند چهره آمریکا را بزک کنند اما شهدا هیچ‌وقت از آمریکا نترسیدند و در مقابل آن ایستادند.

وی بر ایستادگی در مقابل ظالمان مانند شهدا تاکید کرد و گفت: آمریکا مانند ببر کاغذی است و شهدا به ما یاد دادند نباید در مقابل دشمن کم آورد.

* مشارکت حداکثری و انتخاب درست، رهنمود رهبری

فرمانده سپاه قدس گیلان به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت حداکثری و انتخاب درست از رهنمودهای مقام معظم رهبری است و ما که ادعای ولایتمداری داریم باید به این موضوع فکر کنیم.

عبدالله‌پور شرکت حداکثری در انتخابات را مهم خواند و اظهار کرد: بسیاری از افراد در انتخاب درست کم می‌آورند اما مقام معظم رهبری فرمودند؛ متدینین، انقلابیون و ضداستکباری‌ها جمع شوند و فهرست ارائه کنند و به این فهرست رای داده شود.

وی با اشاره به اینکه صحنه انقلاب تبدیل به انقلابی و ضدانقلاب شده است، بیان کرد: آنها که به رهنمودهای ولی فقیه عمل می‌کنند عاقبت به‌خیر می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، شهدا را ناظر بر اعمال و رفتار انسان‌ها دانست و تصریح کرد: شهید قرار است شفاعت کند و شفاعت‌کننده ناظر بر اعمال شفاعت‌شونده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه اعتقاد داریم شهدا جمهوری اسلامی ایران را اداره می‌کنند، خاطرنشان کرد: تحمل فشارهای بسیار بدون کمک شهدا برای جامعه سنگین است.

وی سعادت دنیا و آخرت را در تداوم راه شهدا عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی امانت شهدا است و باید به‌خوبی از آن پاسداری کنیم.


منبع:فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.