×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
علی سلمانی بوکسور ملی پوش گیلان در بیمارستان چشم انتظار کمک/عاقبت بی‌توجهی به ورزشکار ملی پوشی که دستفروشی می‌کرد

به گزارش میرزا کوجک نیوز ، به نقل از گیل نگاه:علی سلمانی بوکسور ملی پوش گیلانی که هفته‌ی گذشته در یک سانحه‌ی رانندگی مصدوم شد همچنان زیر تیغ جراحان است.
بعد از سانحه تصادف و انتقال سلمانی به بیمارستان پورسینا ابتدا گفته شد که پای آسیب دیده‌ی او باید قطع شود اما با انتقال وی به بیمارستان آریای رشت چهار عمل جراحی روی پای مصدوم انجام شد که هزینه‌های زیادی را برای خانواده‌ی این ورزشکار ملی پوش به دنبال داشته است.
علی سلمانی بوکسور ۳۲ ساله‌ی اهل رشت دارای سه فرزند است و از طریق دستفروشی و بساط کردن در خیابانهای شهر امرار معاش می‌کند.

به گفته‌ی افشین نادری دیگر چهره‌ی ملی بوکس گیلان، هزینه‌های درمان علی سلمانی تا کنون بیش از سی میلیون تومان بوده که با کمک برخی ورزشکاران و نزدیکان به علی سلمانی و برخی اعضای شورای شهر رشت کمتر از پانزده میلیون تومان تهیه شده و به نظر می‌رسد جدا از بیش از بیست میلیون بدهکاری وی به بیمارستان‌ها، به بیش از سی میلیون تومان دیگر برای ادامه‌ی روند درمان، شامل جراحی و هزینه‌های دوره‌ی طویل بهبودی نیاز باشد، که احتمالا بیش از دو سال خواهد بود.
علی سلمانی نفر سوم جوانان آسیا و قهرمان چندین دوره‌ی بوکس کشور است که اخیرا اردوی تیم ملی بوکس ایران را که برای انتخاب نفرات حاضر در المپیک ریو برگزار شده بود بعلت عدم تمکن مالی و عدم تامین خانواده ترک کرد.
افشین نادری که در کنار برخی از اعضای جامعه‌ی بوکس و ورزش استان در روزهای بعد از سانحه پیگیر امور مربوط به درمان و تهیه‌ی پول برای علی سلمانی بوده گفت: از همه‌ی خیرین هموطن تقاضا می‌کنیم تا به کمک این ورزشکار جوان بشتابند چرا که اقدام درمانی به موقع می‌تواند سرانجام بهتری را برای این حادثه‌ی تلخ رقم بزند. البته تاکنون تمامی پزشکان و بیمارستان‌ها به خوبی پذیرای علی سلمانی بوده و اقدامات درمانی لازم را انجام داده‌اند.
علی سلمانی هفدهم خرداد ماه در حالی که خود راکب موتور سیکلت بود با یک خودروی وانت تصادف کرد و راهی بیمارستان شد.

تصادف-علی-سلمانی-بوکسور-گیلانی-280x498

0علی-سلمانی-بوکسور-گیلانی-374x498

  علی-سلمانی-بوکسور-گیلانی2-664x498 علی-سلمانی-بوکسور-گیلانی5-214x498

علی-سلمانی-بوکسور-گیلانی6-664x498

علی-سلمانی-بوکسور-گیلانی-885x496

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.