×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مردم به کسانی رأی دهند که اموال بیت‌المال را هدر ندهند

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از فارس،سیدکاظم دلخوش عصر امروز در جمع ناظران، بازرسان، رابطان و مشاوران هیأت عالی نظارت بر انتخابات گیلان با بیان اینکه مشروطیت نظام بر دو پایه بسیار استوار است، اظهار کرد: رهبری دینی و آگاهانه و مردم دو عامل مهم مشروطیت نظام است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌های کشورهای دیگر نبود رهبریت دینی است، افزود: اگر امروز ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و بین کشورهای دیگر سرافراز است، به واسطه وجود رهبری آگاهانه و دینی مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه است.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان حضور مردم در انتخابات را موجب تثبیت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان یک راهپیمایی کشورما را چند ده میلیونی می‌شمارند و نظاره کرده و تمام دنیا روی حضور مردم ایران در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم گیلان در انتخابات را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مهم بوده و تمام چشم‌های دنیا به این حضور دوخته شده است.

دلخوش به بررسی صلاحیت کاندیداها بر اساس اطلاعات و مستندات مراجع چهارگانه ذکر کرد و یادآور شد: باید مردم را آگاه و روشن کنیم که به کسانی رأی دهند از اموال بیت‌المال سوءاستفاده نکنند و بهره درست داشته باشند و منابع را هدر ندهند.

وی با تصریح بر اینکه کار بازرس در انتخابات را کنترل و نظارت دانست و یادآور شد: در انتخابات شوراهای شهر و روستاهای گیلان 15 هزار و 400 نفر ثبت‌نام کردند که آمار رد صلاحیت شده بسیار اندک بوده و در شهرها 4.8 درصد و روستاها نیز 2.4 درصد رد صلاحیت است و از کاندیداها می‌خواهیم خود را به مردم  و برنامه‌ها را عرضه کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.