×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
ملوان لیگ برتری شد

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران به اطلاع می‌رساند بر اساس اطلاعیه قبلی موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران مزایده عمومی برگزار و باشگاه ملوان ضمن رعایت کلیه شرایط مزایده بالاترین نرخ پیشنهادی را داشته است بنابراین این کمیته پس از بررسی‌های لازم باشگاه ملوان را به‌عنوان برنده مزایده اعلام می‌کند.

پس از اعلام نظر وزارت نفت مبنی بر واگذاری امتیاز باشگاه نفت تهران، باشگاه ملوان بندرانزلی نیز به‌عنوان یکی از خریداران این امتیاز پا به مزایده گذاشت و پیشنهاد خود را برای خرید این تیم اعلام کرد، علاوه بر ملوانان سه گروه دیگر نیز به دنبال خرید سهمیه لیگ برتری نفتی‌ها بودند.

پس از حضور نامزدهای خرید سهمیه نفت در مزایده و تحویل پیشنهاد‌های خود، کارگروه بررسی این موضوع در مدت‌زمانی نزدیک به دو هفته پاکت‌ها و پیشنهاد‌های گروه‌های متقاضی را بررسی کردند و درنهایت گزارش نهایی خود را امروز تحویل هیاتی سه نفره متشکل از وزیر ورزش، مشاور وزیر نفت و یکی از معاونان وی دادند تا نظر نهایی را در این رابطه اعلام کنند و درنهایت دقایقی پیش این اتفاق افتاد و آن‌ها رای بر برتری ملوانان در این مزایده دادند.

بنابراین انزلیچی‌ها که پس از پایان لیگ پانزدهم به لیگ دسته اول سقوط کرده بود مجددا در لیگ شانزدهم در لیگ برتر خواهد ماند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.