×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ممنوعیت ارائه قلیان در شهرستان فومن و تبعات آن

به گزارش میرزا کوچک نیوز،شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان فومن طی مصوبه‌ای ارائه قلیان در تمامی کافه ها و قلیان سراهای شهرستان فومن را ممنوع اعلام کرد.

این مصوبه در حالی برای سفره خانه‌های سنتی و کافه هایی که مجوز ارائه قلیان ندارند اجرا شده است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بیش از 95 درصد این واحدهای خدماتی مجوز ارائه و عرضه قلیان ندارند.

در همین حال این مصوبه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان فومن موجی از نارضایتی را در بین شاغلین این بخش ایجاد کرده و ابعاد گوناگونی از اعتراضات را به دنبال داشته است.

بر همین اساس روز گذشته جمع کثیری از سفره‌خانه‌داران  و کافه‌داران شهرستان فومن که بخش عظیمی از اشتغال کاذب این شهرستان توریستی را نیز در برمی‌گیرد با نماینده این شهرستان دیدار کردند که قول پیگیری موضوع داده شد.

با توجه به بیکاری تعداد کثیری از افرادی که با ارائه قلیان در سفره خانه ها و کافه ها به کسب و کار مشغول بودند به نظر می رسد مسئولان امر می‌بایست در این زمینه به چاره اندیشی بپردازند و راه حلی برای رفع مناسب این مشکل پیدا کنند.

لازم به ذکر است که با اجرای این مصوبه جوانان فومنی به قلیان سراهای شهرستان‌های همجوار شفت و مخصوصاً صومعه سرا روی آورده و هیچ تاثیری در عدم استعمال قلیان برای آنان نداشته است که گواه این موضوع نگاهی گذرا به قلیان سراهای شهرستان صومعه سرا و حضور جوانان فومنی است که چیزی غیر از بیکاری عده ای از جوانان و ایجاد اشتغال و سرمایه برای شهرستان های همجوار نداشته است./ایلنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.