×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پیگیری مطالبات مردم عزم جدی‌ مسئولان اجرایی استان را می‌طلبد

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین حمزه خلیلی شامگاه شنبه در سومین نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازگشایی خط تولید برخی کارخانجات تعطیل شده استان همواره مورد توجه دستگاه قضایی است.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان مسئله تالاب انزلی و بسیاری از موضوعات و معضلات استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و افزود: مسئولان اجرایی استان با عزمی جدی‌ و اعمال نظارت‌های مستمر و قاطع پیگیر مطالبات مردم باشند و برای آبادانی و عمران شهرها و روستاها گام برداشته شود.

خلیلی به برداشت‌های غیرمجاز از بستر رودخانه‌ها اشاره کرد و گفت: برخی سودجویان با سوءاستفاده‌گری اقدام به برداشت‌های غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها و دپوی آن می‌کنند که باید با متخلفان برخورد شود.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با اشاره به ضرورت تامین مصالح موردنیاز مردم برای ساخت و ساز تصریح کرد: مصالح موردنیاز مردم برای ساخت و ساز باید در اختیار آنان قرار گرفته و با متخلفان برخورهای قانونی و قاطع شود.

به گزارش تسنیم این نشست سومین نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با رئیس‌کل دادگستری استان بود و مسائل، موضوعات و معضلات مختلف استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.